| Forfatter |
|
HIFI4ALL Lukket konto

Bruger siden: 14 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1301
|
| Sendt: 04 September 2007 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
John Doe Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 89
|
| Sendt: 04 September 2007 kl. 19:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er jeg den eneste som synes, at Creative Aurvana Live! ligner Denon AH-D1000 til forveksling (minus mærket selvf.)? Næsten også samme pris.
Konspirationsteorierne længe leve! 
Mvh. Christian
|
| Til top |
|
| |
John Doe Forum Bruger

|
| Sendt: 04 September 2007 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ahr, comon, der må da være flere der kan se det! Identiske huse, selv skruerne sidder ens. Specs er også 100% identiske! ( Denon - Creative)
|
| Til top |
|
| |
lpm76 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 697
|
| Sendt: 04 September 2007 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
John Doe skrev:
| Ahr, comon, der må da være flere der kan se det! Identiske huse, selv skruerne sidder ens. Specs er også 100% identiske! (Denon - Creative) |
|
|
Jo jo men hvor er konspirationerne? OEM-produkter med et navneskilt klistret på er der da ikke noget nyt i, og vel egentlig heller ikke noget galt med sålænge lyden er okay eller hvad? I øvrigt er deres frekevensområde da vist ikke ens eller har jeg set forkert? __________________ Mvh
Lars P. Madsen
|
| Til top |
|
| |
John Doe Forum Bruger

|
| Sendt: 04 September 2007 kl. 21:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
lpm76 skrev:
John Doe skrev:
| Ahr, comon, der må da være flere der kan se det! Identiske huse, selv skruerne sidder ens. Specs er også 100% identiske! (Denon - Creative) |
|
|
Jo jo men hvor er konspirationerne? OEM-produkter med et navneskilt klistret på er der da ikke noget nyt i, og vel egentlig heller ikke noget galt med sålænge lyden er okay eller hvad?
|
|
|
Det jeg mener er, at Creative og Denon måske ikke lige er de to mærker man forventer skal sammenlignes - jeg havde da en forventning om at Denon lavede mere eksklusive produkter end som så. Men anyway, det beyder da bare at vi kan regne med at få Denon-produkter til andre priser en dem HFK sætter, når Creative headsettet kommer på edbpriser.
Mvh. Christian
|
| Til top |
|
| |
lpm76 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 697
|
| Sendt: 04 September 2007 kl. 22:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
John Doe skrev:
lpm76 skrev:
John Doe skrev:
|
|
Jo jo men hvor er konspirationerne? OEM-produkter med et navneskilt klistret på er der da ikke noget nyt i, og vel egentlig heller ikke noget galt med sålænge lyden er okay eller hvad?
|
|
|
Det jeg mener er, at Creative og Denon måske ikke lige er de to mærker man forventer skal sammenlignes - jeg havde da en forventning om at Denon lavede mere eksklusive produkter end som så. Men anyway, det beyder da bare at vi kan regne med at få Denon-produkter til andre priser en dem HFK sætter, når Creative headsettet kommer på edbpriser.
Mvh. Christian |
|
|
Ja hvis der altså rent faktisk er tale om det samme produkt, hvilket ingen af os vel rigtig ved endnu. Der er jo også en mulighed for, at de har brugt nogen af de samme halvfabrikata, men fx forskellige enheder. __________________ Mvh
Lars P. Madsen
|
| Til top |
|
| |
kaizer Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2005
Status: Offline Indlæg: 437
|
| Sendt: 05 September 2007 kl. 00:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Anvendelsen af Active Noise Cancellation-teknologien gør, at baggrundsstøj op til 20 dB bliver elimineret, hvilket minimerer forstyrrelser fra omgivelserne betragteligt."
Er det ligemeget hvilken slags støj der er tale om?! Jeg læste for nyligt, at det var et specifik toneleje der blev dæmpet. Det var ikke lige dette produkt der var tale om, men jeg husker ikke hvilket.
Jeg spørger, fordi det kunne være interessant i forbindelse med mit arbejde, der foregår i et ret støjende miljø.
|
| Til top |
|
| |