| Forfatter |
|
HIFI4ALL Lukket konto

Bruger siden: 14 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1301
|
| Sendt: 03 Maj 2007 kl. 12:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Jesper Andersen Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 957
|
| Sendt: 03 Maj 2007 kl. 13:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øhhh, med fare for at afsløre min manglende viden; KAN man det ?- altså opgradere signalet til 1080 ("real HD" ) fra 576 ?
Det virker som om at man "tilføjer" noget som ikke er der ???.....eller?????????????????????????
- ellers en go' pris :)
mvh __________________ Jesper / Oldhifinut
|
| Til top |
|
| |
Peter.C Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 223
|
| Sendt: 03 Maj 2007 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Andersen skrev:
Øhhh, med fare for at afsløre min manglende viden; KAN man det ?- altså opgradere signalet til 1080 ("real HD" ) fra 576 ? |
|
|
Jeg vil mene at det bare er salgsgas. Enhver fladskærm med 1080P opløsning, opskalerer et 576i signal til 1080P, men det bliver det jo HD af. Panasonic har måske udviklet en ny algoritme der er bedre, men det bliver aldrig HD. __________________ Hilsen Peter
|
| Til top |
|
| |
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3050
|
| Sendt: 04 Maj 2007 kl. 16:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
DEt er skandaløst at føre forbrugerne bag lyset på den måde. Jeg citerer lige mig selv fra et andet forum:
At en person i marketingsafdelingen kunne finde på at skrive sådan noget vrøvl, det kan jeg forholde mig til. Når det er produktchefen, så er det efter min mening på grænsen af fyringsgrund - ikke af produktchefen, men af dén administrerende direktør der åbenbart ikke mener at en produktchef hos et af markedets førende leverandører af billed-produkter behøver at have forstand på hvordan helt simple, grundlæggende teknologier fungerer. Desværre er det samme forhold der gør sig gældende hos stort set alle de andre store elektronikproducenter (bortset fra Pioneer, der har en meget kompetent produktchef). __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
| Til top |
|
| |
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
|
| Sendt: 04 Maj 2007 kl. 16:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter.C skrev:
Panasonic har måske udviklet en ny algoritme der er bedre, |
|
|
Det er intet andet end en lidt for farverig beskrivelse af præcist den samme teknologi som sidder i alle andre opskalerende afspillere. Der er intet grundlæggende nyt i det. __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 04 Maj 2007 kl. 22:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det virkeligt tilladt at fylde forbrugerne med den slags løgn?
Panasonic får den nedadvendte tommelfinger herfra  __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
|
| Sendt: 05 Maj 2007 kl. 12:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
perejvind skrev:
|
Er det virkeligt tilladt at fylde forbrugerne med den slags løgn?
|
|
|
Det må mindst være på kanten. __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
| Til top |
|
| |
LasseHoej Forum Bruger

Bruger siden: 06 September 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 117
|
| Sendt: 05 Maj 2007 kl. 13:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg forstår virkelig ikke at Hifi4All tillader at der bliver skrevet sådan om disse produkter her på siden. Det er i øvrigt ikke første gang det er sket. Som der står: "Af: Panasonic, redigeret af HIFI4ALL.DK". Redigeret af HIFI4ALL.DK burde betyde at alle former for salgsgas er sorteret fra, således at der er tale om en "ren" produktbeskrivelse på en seriøs måde.
__________________ www.FotoHoej.dk
|
| Til top |
|
| |