| Forfatter |
|
HIFI4ALL Lukket konto

Bruger siden: 14 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1301
|
| Sendt: 01 Maj 2007 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
| Sendt: 01 Maj 2007 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det mig eller er det ikke ligesom om at Sony ikke helt kan følge med det design som jo ellers er så flot hos konkurrenterne.
Syntes det ser ret plastic agtic ud.
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 01 Maj 2007 kl. 22:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis billedet er så god som salgsannoncen siger.....ja så skidt pyt med det "mindre pæne" design...stadig pænere end en "standard" 32" Crt __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
| Sendt: 01 Maj 2007 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hattori Hanzo skrev:
Hvis billedet er så god som salgsannoncen siger.....ja så skidt pyt med det "mindre pæne" design...stadig pænere end en "standard" 32" Crt  |
|
|
Sådan kan man jo også se på det
|
| Til top |
|
| |
bøje Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 550
|
| Sendt: 01 Maj 2007 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er jo en smags sag det er jo ikke alle der kan lide det blanke design som andre mærker har, for mig og se er deres design lidt mere klassisk og har den der Sony feeling som kun Sony kan lave det (ja det er svært at forklare men dem der har Sony ved sikkert hvad jeg taler om), men vi kan måske godt blive enig om at deres design ikke er så vovet og skiftende som andre mærker.
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 02 Maj 2007 kl. 17:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Personligt synes jeg, deres X, W og V serie er pæne. Den nye model ser også meget fornuftigt ud. Og ja, det kan godt være det ligner plastik, men det føles ikke sådan, og knirker tilgengæld heller ikke ligeså meget som konkurrenternes. Klassisk og minimalistisk look. Samsung's er simpelthen for "poppet" til min smag. Blåt LED lys som indikator? Føj.
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
Iron Man Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 714
|
| Sendt: 02 Maj 2007 kl. 19:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er lige noget som jeg ikke fatter 
Skærmen kan modtage et 24fps signal, så man undgår de normale 25. Men hvad har man vundet, når signalet vises med ved 100Hz?? Det giver jo 100 billeder i sekundet.
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 02 Maj 2007 kl. 19:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
| Personligt synes jeg, deres X, W og V serie er pæne. Den nye model ser også meget fornuftigt ud. Og ja, det kan godt være det ligner plastik, men det føles ikke sådan, og knirker tilgengæld heller ikke ligeså meget som konkurrenternes. Klassisk og minimalistisk look. Samsung's er simpelthen for "poppet" til min smag. Blåt LED lys som indikator? Føj. |
|
|
Nemlig "klassisk og minimalistisk" og så i sort - lækkert lækkert lækkert . __________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
lpm76 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 697
|
| Sendt: 02 Maj 2007 kl. 23:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Iron Man skrev:
Der er lige noget som jeg ikke fatter 
Skærmen kan modtage et 24fps signal, så man undgår de normale 25. Men hvad har man vundet, når signalet vises med ved 100Hz?? Det giver jo 100 billeder i sekundet. |
|
|
Så vidt jeg har læst mig til så bliver 24p afspillet ved 120Hz. Alm Dvd og TV afspilles ved 100Hz. __________________ Mvh
Lars P. Madsen
|
| Til top |
|
| |
lpm76 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 697
|
| Sendt: 02 Maj 2007 kl. 23:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 762
|
| Sendt: 03 Maj 2007 kl. 01:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm... Endeligt et LCD TV hvor billedet måske kommer tættere på et godt gammeldags CRT TV... men så er det bare ikke full HD panel som deres W og X serie... :(
Ikke at man kan se den opløsning på så lille en skærm, men at kunne slippe for scallering ved HD DVD og Blu Ray giver nok lidt bedre billede...
Meeen... Der kommer nok snart en ny "X" serie med det hele i... :)
Jeg så prototyper på de her "hurtige" LCD skærme på CES i januar, og det er klart et skridt i den rigtige retning, selv om de jo stadig er totalt til grin sammenlignet med de OLED skærme der forhåbentlig snart kommer...
De Sony OLED har bedre billede, end noget andet jeg nogensinde har set...
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 762
|
| Sendt: 03 Maj 2007 kl. 01:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
He he...
De er så allerede lavet... Ikke "X" men en ny "V" serie (10 bit LCD panel, 1920 x 1080 "24 P")
KDL-40V3000 og KDL-46V3000 har det hele... Men de er ikke fremme i DK endnu...
BRAVIA V-Series
The full HD 1920 x 1080 progressive KDL-46V3000 and KDL-40V3000 BRAVIA LCDs deliver picture quality performance with advanced technologies, including Live Color Creation with WCG-CCFL backlight and a 10-bit panel display that increases the television’s gradation level by 64 times from 8-bit panels.
Both models also deliver advanced picture processing with the BRAVIA Engine™ EX full digital video processing system with its Digital Reality Creation-Multifunction v1.0 (DRC-MF v1.0) technology, which upconverts 480i video signals to HD-like picture quality.
Additionally, a feature called BRAVIA Theatre Sync offers a one-button command that integrates the operation of the television with external components connected via an HDMI cable. Through a simple one button click of the remote, users can quickly switch such programming sources as viewing Blu-ray Disc™ players, AV receivers, cable boxes, satellite receivers and other components.
Both of the V-series models feature 1080p input capability via HDMI, as well as PC and HD component inputs. The high-definition component and HDMI inputs are compatible with both 1080/60p and 1080/24p sources.
|
| Til top |
|
| |
Rasmus Larsen Branchemedlem

Flatpanels.dk
Bruger siden: 05 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 962
|
| Sendt: 03 Maj 2007 kl. 09:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper: Der er faktisk nye high-end serier på vej fra Sony. V3000 serien er en af de kommende serier, men også W og X serien står til at blive erstattet lidt senere på året. Sony vil dog ikke frem med detaljerne endnu. __________________ www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
| Til top |
|
| |
gæst Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 529
|
| Sendt: 03 Maj 2007 kl. 10:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvornår regner man med at lancere skærme baseret OLED-teknologien?
|
| Til top |
|
| |