| Sendt: 16 Januar 2007 kl. 16:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ifølge nedenstående citater, ser det ikke ud til at selvtilliden fejler noget, med mindre Creative er de første i verden det er lykkedes at lave l**t om til lagkage... 
"...Xtreme Fidelity-teknologi (X-Fi) forbedrer lyden fra MP3 musik til den originale CD-kvalitet."
"Teknologien er udviklet til at forbedre lydkvaliteten ved mp3, WMA, iTunes og AAC, og gør den digitale musik overlegen i forhold til lyden på en original cd", udtaler Creative Labs."
Første udsagn kan vel næppe forstås på mere end en måde? Det andet er imo lidt mere tricky.Jeg ser følgende muligheder:
1. Lydkvaliteten af den komprimerede musik forbedres så meget, at den er overlegen/bedre i forhold til en normal CD.
2. Mellem linierne: Teknologien gør komprimeret "digital" musik overlegen, da lydkvaliteten gendannes til det samme som på en normal CD, blot på mindre plads.
I alle tilfælde mener Creative at kunne lave l**t om til lagkage (jeg tillader mig at tvivle), men bortset fra det, vil jeg da mene at en CD også er digital...
|