| Forfatter |
|
HIFI4ALL Lukket konto

Bruger siden: 14 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1301
|
| Sendt: 30 December 2006 kl. 16:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 30 December 2006 kl. 16:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm det lyder spændene.. Ikke at jeg har noget mod Gamut, bestemt ikke men det havde nu været rart hvis man havde valgt at pressentere noget som "man" ikke kender i forvejen, nu man alligevel har valgt at starte en ny butik op... men ud og se lokaliteterne, det skal jeg da klart på et tidspunkt, det er helt sikker...
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 30 December 2006 kl. 16:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ha Ha....... nu kan jeg bedere forstå alt det GamuT snak - fra Kontrast 
Kontrast åbner HifiHuset ude på landet ..... med GamuT 
Men.. hva det ikke Kontrast der skrev en gang - at han ikke var GamuT mand 
|
| Til top |
|
| |
hifihuset.dk Udelukket fra forum

Hifihuset.dk
Bruger siden: 24 December 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 312
|
| Sendt: 30 December 2006 kl. 17:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå, men det er da godt du endelig forstår det nu. Det er da et stort skridt, King...
|
| Til top |
|
| |
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 30 December 2006 kl. 17:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifihuset.dk skrev:
Nå, men det er da godt du endelig forstår det nu. Det er da et stort skridt, King... |
|
|
Det var da hurtigt du fik tildelt en advarsel ? 
Nosferatu __________________ "iPod? Fordi jeg ikke kan gå rundt med mit anlæg i lommen"
|
| Til top |
|
| |

Hifihuset.dk
|
| Sendt: 30 December 2006 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
King; du er velkommen til at stille alle de spg du vil om hifihuset her i tråden, men vil du andet, som jeg kan se du vil nu, så bedes du skrive til mig i PB.
|
| Til top |
|
| |
trutta Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 288
|
| Sendt: 30 December 2006 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej hifhuset.dk. Jeg har set på din profil, du har 1 indlæg , og 1 advarsel!! Sej statistik.

Mvh Trutta
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 30 December 2006 kl. 17:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så så skal vi nu ikke lige tage en dyb indåndning og se "hvad manden kan" med sin forretning i stedet for at sable ham ned...?!
Jeg ser i alle tilfælde frem til nye forretninger i området!
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 30 December 2006 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
trutta skrev:
Hej hifhuset.dk. Jeg har set på din profil, du har 1 indlæg , og 1 advarsel!! Sej statistik.

Mvh Trutta |
|
|
nu inden I begynder at hidse jer yderligere op, så er "hifihuset.dk" tidligere bruger med navnet "kontrast". og det er under den tidligere profil advarslen blev opnået.
|
| Til top |
|
| |

Hifihuset.dk
|
| Sendt: 30 December 2006 kl. 17:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uden jeg ved det med sikkerhed, så tror jeg den advarsel er en der er overleveret fra min tidligere profil kontrast. Jeg har ihvertfald ikke modtaget info om jeg har modtaget en idag. Jeg ser nu det er en advarsel jeg har "opnået" - så det er nok noget særlig fint!  Åh, ja, rattanhuset ( hvad betyder det egentlig?) det ville være rart om det kan handle om andet end drillerier og bøvl fra en særlig kant lige fra starten!
|
| Til top |
|
| |
Scherer Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 686
|
| Sendt: 30 December 2006 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der skal ihvertfald lyde et stort tillykke med butikken herfra. Jeg kender ikke nogen af "fjendtlighederne", så dem vil jeg ikke blande mig i. Men det er da rart at nogen tør tage springet og blive selvstændig  __________________ MVH Morten
Mit stereo
|
| Til top |
|
| |

Hifihuset.dk
|
| Sendt: 30 December 2006 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for det. Jeg har været og er selvstændig i mange år før dette og denne hifibutik er da en klar nebengeschäft i fht min profession. Alligevel tror jeg godt det kan lade sig gøre at have ved siden af, for jeg er hjemme meget af tiden i forvejen og hører musik imens jeg arbejder, så det bliver ikke den store forskel at der kommer nogle og vil høre hvad jeg hører på.
Jeg kan godt li at træffe mennesker og dele denne hobby med andre, så jeg ser frem til tiden der kommer.
|
| Til top |
|
| |
winter Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 30 December 2006 kl. 17:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kommer der nogle gode åbnings tilbud.
|
| Til top |
|
| |

Hifihuset.dk
|
| Sendt: 30 December 2006 kl. 17:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja der gør, men jeg må ikke skrive om dem her. Skal lige have købt rettighed til at annoncere herinde, så kommer der tilbud, det er klart!
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 30 December 2006 kl. 17:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifihuset.dk skrev:
Ja der gør, men jeg må ikke skrive om dem her. Skal lige have købt rettighed til at annoncere herinde, så kommer der tilbud, det er klart!
|
|
|
Oki men jeg håber du evt, får lavet et godt tilbud på Gamut´s "lille nye"....den er da sød.
|
| Til top |
|
| |

Hifihuset.dk
|
| Sendt: 30 December 2006 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det gør jeg, når den er helt produktionsklar. Vi venter stadig på de sidste leverandører skal melde klar og alt er iorden. Der er en del pres på derude og rundt omkring, flere steder er produktionskapaciteten overskredet, så alle står i kø flere steder.
|
| Til top |
|
| |
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
| Sendt: 30 December 2006 kl. 17:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nice at se du er sprunget ud nu officielt
held og lykke herfra. __________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
| Til top |
|
| |
Bradman Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1091
|
| Sendt: 30 December 2006 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Koncepet lyder meget hyggeligt, jeg kan næsten lygte den friske bryg fra Bodum kanden og se den flotte udsigt over Kaløvig! Men hvordan er det hifihusets ejer (tidl. kontrast). Det er vel at betragte som du har GamuT, skal der være andet end GamuT i hifi-huset? Det er jo vigtigt at have noget at samligne med? Hvilken tanker har du gjort omkring det?
Mvh __________________ NSR/Gianelli - two stroke retro
|
| Til top |
|
| |
winter Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 30 December 2006 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bliver det KUN gamut samt Van den hull der vil blive solgt hos dig? Eller kommer der fler mærker senere`?
|
| Til top |
|
| |

Hifihuset.dk
|
| Sendt: 30 December 2006 kl. 17:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Bradman og winter; der er en Bodum kande her i huset og jeg kan se Kaløvig fra vinduerne, især er min store træterrasse go om sommeren, hvor man kan se optimistjollerne duellere på vandet! Har tænkt over det med sammenligninger o.s.v. men er der nu hvor jeg siger at det er muligt at opleve noget godt, uden at have noget at sammenligne det med direkte på stedet. Der er jo andre steder, andre konceptbutikker ( B&O og Scala, eksempelvis) hvor man exellerer i et eller to mærker. Jeg vil ikke være en "almindelig" hifi btuik med 17 mærker og alt fra små DAB-radioer til filmprojektorer. Det er der butikker der tager sig af, det vil jeg ikke arbejde med. Da det er min privatbolig vi snakker om, og som der også står i PR-meddelelsen, så er det begrænset hvor mange mærker jeg iøvrigt kunne have hvis jeg ville. Og jeg vil ikke bruge al tid på det heller. Meningen er (såmænd) at dem som kunne være interesseret i at høre og se Gamut og som bor ret nord for Århus, de ikke skal køre til enten Varde eller Odense eller Kbh. Og så kan de sidde her i ro og mag og skal ikke tage stilling til 17 andre mærker og ugens tilbud o.s.v. Fordybelse fremfor forvirring, kunne man sige...
|
| Til top |
|
| |