Bruger siden: 14 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1301
Sendt: 15 Marts 2006 kl. 11:58 | IP-adresse registreret
InFocus er klar med 3 nye projektorer, som skal afløse de populære ScreenPlay modeller. De nye modeller er udviklet og designet til at imødekomme de stadig større krav fra hjemmebioentusiasterne.
Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
Sendt: 15 Marts 2006 kl. 14:53 | IP-adresse registreret
Men det har jeg ved flere lejligheder!! Der er fordele og ulemper ved begge - rainbow effekten og den generelle larm fra farvehjul/blæser har altid fået LCD til at trække det længste strå efter min mening. Manglende zoom og lens shift er en anden mangel ved DLP. Men billedet virker efter min mening mere farvemættet og ægte ved DLP.
Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 490
Sendt: 15 Marts 2006 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
lars37 skrev:
Men det har jeg ved flere lejligheder!! Der er fordele og ulemper ved begge - rainbow effekten og den generelle larm fra farvehjul/blæser har altid fået LCD til at trække det længste strå efter min mening. Manglende zoom og lens shift er en anden mangel ved DLP. Men billedet virker efter min mening mere farvemættet og ægte ved DLP.
Lars
Helt enig. Og netop p.gr. af DLPs farvemættethed og generelt bedre billede håber jeg at de har elimineret rainbows og støj.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum