Sendt: 15 Marts 2010 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Casper Dit problem kan heldigvis løses meget simpelt. Det eneste du skal, er at investere i en multiremote ala Logitech Harmony, så vil alle dine enheder blive betjent som om de er en. (kanaler justeres på boksen, lyd justeres på tv eller forstærker). Alle enheder tændes og slukkes ved et klik. Når jeg eksempelvis trykker på TV: Tv tænder, input sættes til HDMI1 Digitalmodtager tændes Forstærker tændes, input sættes til optisk via min digitaltmodtager. Lyd, kanalskift etc. styres automatisk og brugsmæssigt som om alt var samme enhed. Du kan måske endda skrotte nogle andre fjernbetjeninger, hvis du i forvejen har noget lyd setup, en dvd/blurayafspiller, harddiskoptager eller lignende. Hos os er vi nede på en enkelt remote til betjening af alt. Brugervenligheden er i top, og kæresten bruger Harmony uden nogle problemer. Hvis du rent visuelt ikke har lyst til at kigge på boksen kan den nemt gemmes væk i et skab via en IR extender - men ellers er oplevelsen generelt her, at rækkevidden er rigtig god.
__________________ Min Hjemmebio
|