Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2025 | 12:35   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV modtagere
 HIFI4ALL Forum : TV modtagere
Emne Emne: Samsung H360R DVB-C genstarter/rebooter (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MadOnion
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 27 Februar 2010 kl. 10:38 | IP-adresse registreret  

Hej Alle

Jeg har købt en Samsung H360R HD-boks brugt, så jeg kan få adgang til de digitale kanaler fra stofa, da mit TV ikke har DVB-C tuner indbygget.

Til at starte med brugte jeg ca 1 time på at få liv i boksen. Til at starte med var der kun lys i HDTV displayet. Efter noget tid kom der et dL symobol, lidt senere et bOOt symbol og til sidst kom der liv i boksen.

I nat havde jeg strømmen af boksen og til morgen skulle jeg så igennem 1 times genstarter igen for at kunne se tv. Har nu bestemt mig for ikke at tage strømmen fra den igen.

Efter der er kommet liv i boksen oplever jeg dog stadig at den genstarter / rebooter sig selv indtil den er ordentligt varm - det er som om at den kører fint når den har kørt nogle timer, men kan det passe?

Skal boksen ikke kunne tåle at miste strømmen, uden det skal være sådan en kamp at få liv i den igen?

Jeg vil i løbet af dagen prøve at sætte den på stand-by, men stadig have spænding på den, for at se om den så stadig kan tændes senere.

Nogen der har erfaringer eller viden jeg kan trække på?

På forhånd tak.

Til top Vis MadOnion's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MadOnion

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes