Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 05:48   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD og HDD optagere
 HIFI4ALL Forum : DVD og HDD optagere
Emne Emne: B&O mark1 - mark2 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
opau
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Oktober 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 06 Marts 2007 kl. 21:08 | IP-adresse registreret  

Er der nogen som har erfaringer med B&O's to DVD1 typer - henholdsvis mark1 og mark2. Som jeg læser specifikationen er hovedforskellen, at mark1 ikke kan læse/spile MP3 filer, men er der andet man skal være opmærksom på endsige gode/dårlige erfaringer med brugte B&O DVDer. Jeg påtænker nemlig at købe en (brugt).

Kjeldsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 06 Marts 2007 kl. 21:55 | IP-adresse registreret  

opau skrev:

Er der nogen som har erfaringer med B&O's to DVD1 typer - henholdsvis mark1 og mark2. Som jeg læser specifikationen er hovedforskellen, at mark1 ikke kan læse/spile MP3 filer, men er der andet man skal være opmærksom på endsige gode/dårlige erfaringer med brugte B&O DVDer. Jeg påtænker nemlig at købe en (brugt).

B&O's DVD afspiller er svjv næsten identiske med væsentligt billigere Phillips afspillere, så det skal være pga. designet B&O vælges. Det er dog nogle år siden jeg var i branchen, men da var det phillips indmad, dog fra den gode ende af skalaen, og derfor absolut en god kvalitet.

En afspiller der ikke kan spille MP3 lyder umiddelbart som en ældre sag?

Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen

bøje
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 06 Marts 2007 kl. 22:39 | IP-adresse registreret  

Jeg mener at mark 2 var med pioneer drev istedet for philips, men ret mig hvis jeg tager fejl.

mvh.

Til top Vis bøje's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bøje

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 08 Marts 2007 kl. 16:33 | IP-adresse registreret  

Det syntes jeg du skal overveje en ekstra gang, det med at købe en B&O dvdafspiller.

Jeg er ikke en af den som bare rakker ned på B&O, ville være lidt dumt af mig da jeg selv ejer en masse.

Men hvis der er noget som er spild af penge så er det B&O`s dvdafspillere, de er dårlige på rigtig mange punkter (kvalitets mæssigt), de kan ikke ret meget og så har de heller ikke det bedste design.

Disse holdniger kommer af erfaringer med lige netop disse maskiner og er mine egne holdninger.

Jeg ville personligt selv købe en anden dvdafspiller og hvist der er fordi at du gerne vil have mulighed for at bruge din Beo4 fjernbetjening er der også mulighed for det. De kan endten købe en lille dims i din lokale B&O butik som du tilslutter dit tv/ dvd og vupti så kan du styre din ikke B&O afspiller med in Beo4.

held og lykke med det.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes