Bruger siden: 23 August 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 25
Sendt: 06 Januar 2006 kl. 23:15 | IP-adresse registreret
Hej.
Ville bare lige hører herinde om der er nogen der ved om Pioneer kommer med nogle nye modeller inden længe som det er muligt at få i sort, vil gerne have en Pioneer men der findes jo kun 2 modeller i sort lige Pt ikke? den helt store ( og noget dyre) og så den helt lille med kun 80Gb HD.
Hvis de ikke gør hvad kan i så anbefale, det skal ligne Pioneer´s på udseende, har overvejet en Samsung men den er ude af billedet efter at have læst lidt om den herinde.
Bruger siden: 17 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 548
Sendt: 07 Januar 2006 kl. 09:29 | IP-adresse registreret
JEg har en 920'er og jeg kan sige at jeg er slemt tilfreds med den - hvis du har nogle spørgsmål til pioneers optagere, kan det være at jeg kan være dig behjælpelig :)
Bruger siden: 23 August 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 25
Sendt: 07 Januar 2006 kl. 10:08 | IP-adresse registreret
Don Räß skrev:
JEg har en 920'er og jeg kan sige at jeg er slemt tilfreds med den - hvis du har nogle spørgsmål til pioneers optagere, kan det være at jeg kan være dig behjælpelig :)
Ellers prøv www.recordere.dk
Tak for svaret.
Jeg har ikke så meget spørgsmål om selv redcorderen, jeg søger bare en der er sort og som ligner Pioneers box fra deres Plasma FDE modellen, som jo er sort med en krom on/off knap, man efter hvad jeg har kunnet finde ud af findes der kun den meget dyre og så den der efter min mening er for lille, i sort.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum