Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2026 | 11:57   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD og HDD optagere
 HIFI4ALL Forum : DVD og HDD optagere
Emne Emne: Billig DVD optager med component (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
nikolajp
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 06 April 2005 kl. 17:27 | IP-adresse registreret  

Jeg har nu en NAD L70 (surr. forst. med DVD), men den har ikke component out til min projektor. Eller HDMI for den sags skyld.

Jeg mangler et bud på en billig, men god DVD optager. Med god mener jeg billede-kvaliteten. Mht. features er jeg rimelig fleksibel.
Harddisk betyder ikke så meget, da jeg sjældent optager.
Skal bruges til DVD film og TV på projektor.

Har I nogle bud?

Pris 2000-3000

Til top Vis nikolajp's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nikolajp

Claus, crtv.dk
Branchemedlem
Branchemedlem

Bruger siden: 18 Maj 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 18 Maj 2005 kl. 20:04 | IP-adresse registreret  

Panasonic DMR-ES10 har komponent ud vejl. pris 2499,-

Mere info.

DIGA DVD-optager med Progressive Scan.

DMR-ES10 drager nytte af DVD-teknologiens utrolige finesser, trods den brugervenlige teknik til ind- og afspilning. Brugeren kan hurtigt og nemt indspille film på DVD-RAM, DVD-RW, DVD-R eller DVD+R i en høj kvalitet med alle de fordele, som det indebærer. For eksempel kan en indspilning på en DVD-R eller DVD+R i princippet bruges på en hvilken som helst DVD-afspiller. DVD-RAM og DVD-RW er det overskrivelige format, som bruges, hvoraf DVD-RAM kan overskrives op til 100.000 gange.

Derudover kan du under indspilningen på DVD-RAM bruge forskellige smarte funktioner som f.eks. ”Time Slip”, som gør, at du kan gå 1-480 minutter tilbage i indspilningen og se det, du har optaget. Med funktionen ”Chasing Playback” (DVD-RAM) kan du se et program fra begyndelsen, samtidig med at optagelsen finder sted. Hvis der f.eks. finder en timerindspilning af en fodboldkamp sted, kan du vælge at se kampen fra begyndelsen, samtidig med at indspilningen fortsætter. Simultan ind- og afspilning er en anden mulighed med DMR-ES100, hvis man optager på en DVD-RAM. Så kan du f.eks. indspille ugens afsnit af din favoritserie, mens du ser optagelsen fra forrige uge. Du kan oprette afspilningslister ved at arrangere de indspillede scener i en valgfri rækkefølge. Omkring tusind scener kan registreres, og du kan oprette ca. hundrede afspilningslister. Med et enkelt tryk på en knap finder DMR-ES10 automatisk en tom plads på disken, og optagelsen kan begynde. Du behøver ikke at bekymre dig om overspilning af et program, og der går ingen unødig tid med at spole frem og tilbage for at finde en tom plads.

DMR-ES10 håndterer også MP3 og digitale stillbilleder (JPEG) fra CD. Panasonic DMR-ES10EG

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes