Bruger siden: 06 Marts 2010 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 911
Sendt: 08 Februar 2013 kl. 13:30 | IP-adresse registreret
Var lige nede ved Bernhard i går for at hente lidt rørgrej. To stk 811 monoblokke og en 12B4 forforstærker. Kom også lige til at købe et sæt Audio Note E/Spe højtalere samme sted. Nu har jeg fået spillet noget siden igår. Har ikke fortrudt at jeg har købt rør. Selv mine Elac FS247 spiller også rigtigt godt med rør. Der kommer billeder senere.
Bruger siden: 25 December 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 749
Sendt: 08 Februar 2013 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
Tillykke med dit nye grej Synes du skulle prøve at sætte dem på nogle SD fødder (sonic design) eller montere spilles under dem hvis du kan finde dem i 4mm ..... Tror du vil blive temmelig overrasket over den lyd forbedring du får ud af den forholdsvis lille investering !
Bruger siden: 07 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 89
Sendt: 12 Februar 2013 kl. 10:01 | IP-adresse registreret
Tillykke.
Lyder som et super anlæg du har købt.
De der 12B4 synger i en forforstærker. Det bedste pre rør jeg har hørt. Jeg kører selv med 12B4 kombineret med 300B og AN/E med sølvsvingspoler i woofer og tweeter.
Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3706
Sendt: 25 Februar 2013 kl. 16:35 | IP-adresse registreret
pnnh skrev:
Har godt set at de skal helt ind i hjørnet.alt=LOL http://www.hifi4all.dk/forum/smileys/smiley36.gif">Men de bliver nu stående som de står nu.Da de i mine ører spiller godt med den
placering.
Når jeg får fat i mit kamera skal jeg nok lægge flere og bedre billeder ind i tråden.
Du har altså ikke prøvet den placering der foreslås????
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum