Bruger siden: 09 November 2008 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 214
Sendt: 10 December 2009 kl. 15:53 | IP-adresse registreret
ja beklager er sku ikk så god til det her computer det er min nad pre 1000 der er modded med beder lytter og så min cd spille nad c 565bee og mine murano p-500s monoblokke via blue højtaler og signal kabel valhala vt claen stikdåse n filter og level 1 strømlabler og dali 15 højtaler
Bruger siden: 09 November 2008 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 214
Sendt: 10 December 2009 kl. 16:25 | IP-adresse registreret
ja det er så mit anlæg som består af en ældre nad pre 1000 hvor jeg har sat en extra trafo i og støre lytter hvilket har gjort lyden noget beder i form af bdder dynamik og detalier den skal dog skiftes ud en dag jeg får råd cd spiller er en nad c565bee jeg synes den har en god lyd og man kan bruge usb nøgle og det lyder stadig godt da den bruger konverter inden i til dette og så mine perler muranu p- 5002 disse ice power har imponert mig mega meget virklig god lyd og mega meget kontrol i lyden kan klart anbefale digitaleforstærker og mine dali 15 en gammel højtaler men jeg synes de gør det godt en virklig god lyd fra dengang man kunne bygge højtaler mit signalkabel og højtalerkabel kommer fra tyske via blue gode kable til prisen detaliert og vlydne valhala vt claen stikdåse m netstøjfilter hjal oss på lyden bløderog behaliger level 1 strømkabel skærmet selfølig mishubishi pladespiller lidt gammel men virker perfekt med ortofon 2m red pick up spiller super skønt og audiomagic hifi rack oss super godt ja det er så mit anlæg ris og ros modtages mvh lars
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum