| Sendt: 30 Juni 2007 kl. 11:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilke udgange er der på en sådan satbox? Er alt hvad du har en enkelt scart udgang? Eller har du måske 2? Måske s-video ud? Hvis du kan trække et s-video signal ud fra boksen og det kan du muligvis, selvom der kun er en enkelt scartudgang, da man kan få en gennemgangs converter for scart der har udtag for s-video og lyd. Har ikke lige et link desværre. Men jeg har set en sådan. Det forudsætter at din box kan aflevere et s-video signal, foruden RGB som du nu bruger. ? For at modtage skal du have et TVkort med s-video og lyd ind. Det bedste bud jeg kan komme med til en rimelig pris, som du siger, er Hauppauges pvr 150, der har hardware understøttelse (encoder), så du får gode fejlfrie optagelser. Vælg endelig ikke et kort uden hardware encoder, der aflaster en CPU kraftig. Det skal virke uden problemer eller er det surt. Resultatet kan blive sikkert blive flot. Kender kun Selector fra TDC med samme kobling, men det ser ok ud. Langt bedre end analoge kort kan gøre det. Måske skulle du prøve at checke min hjemmeside ud (link nederst) omkring løsningen med selector, som jo også er en digital box med scart udgang.
__________________ Bygge HTPC
|