Bruger siden: 12 September 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 288
Sendt: 05 April 2007 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
Hej
Jeg har installeret Deamon Tools i Vista, men jeg kan simpelthen ikke få den til at mounte nogen filer, drevet popper simpelthen ikke frem og jeg kører endda med nyeste version??
Er der nogen som har haft held med at få Deamon Tools til at virke i Vista?
Bruger siden: 14 April 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 957
Sendt: 05 April 2007 kl. 13:56 | IP-adresse registreret
Vista er ikke nem at få til at køre med Deamon.....Du skal have den rigtige version. Hos mig genstarteden installeren maskinen flere gange inden det virkede....Jeg kan dog ikke huske hvilken version det var, og jeg kører ikke Vista pt...
Der dukker dog vistnok en ukendt hardware enhed frem i enhedshåndtering som hedder OV7194T ABP112Z SCSI Cdrom device efter at demon tools er blevet installeret, ved ikke om hvis Vista kunne genkende denne del at det så var det ekstra drev som blev mountet...
Sendt: 06 April 2007 kl. 17:40 | IP-adresse registreret
Det har jeg så lige prøvet, men det gør ikke nogen forskel. Der popper noget reklame programmer frem WhenU, men det siger jeg nej til, ved ikke om det er derfor...
Sendt: 17 April 2007 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
Så fik jeg Deamon Tools til at virke i Vista, om det var fordi jeg installerede det igen som administrator eller om det var fordi jeg genstartede flere gange, ved jeg ikke, men nu virker det
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum