Bruger siden: 27 December 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 259
Sendt: 13 Juli 2006 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
Hej
jeg har nu søgt længe efter en tråd hvor jeg fandt et link til et program der gjorde at når man sk´ruede op for master volume så skruede man også op for wave volume
Bruger siden: 13 Februar 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 361
Sendt: 13 Juli 2006 kl. 16:25 | IP-adresse registreret
Hmmm... Kender ikke lige programmet, men hvorfor overhovedet ændre på wave-volume? Jeg har altid alle volume indstillinger til at stå på max, og ændrer kun på Master. Så kontrolerer du jo altid alle indstillinger på en gang.
Men du har nok en grund til at indstille på wave, så skal nok lade være med at spille for smart. Bare et foreslag. :)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum