Bruger siden: 07 September 2004
Status: Offline Indlæg: 21
Sendt: 26 December 2005 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
Hej!
Tror det vil passe bedst at spørge i det her forum, da spørgsmålet jo ikke er direkte XBOX360 rellateret, men nok mere et kablingsspørgsmål ;)
Jeg har både HD Ready fjernsyn og projektor, og jeg vil gerne ha' det hele forbundet samtidig til en XBOX360, så jeg ikke skal til at flytte kabler hvis nu jeg ikke lige gider rulle lærredet ned
Hvordan ville i forbinde det? Oplagt, nemmest og billigst er jo S-Video adapteren med en passiv splitter, men så går noget af kvalliteten tabt samtidig med at jeg jo nok heller ikke får noget HD signal på den måde
Så en eller anden form for component splitter ville nok være det optimale, men de store "klodser" jeg har set der kan dette, vil ikke lige pynte i stuen
Er der nogle kvikke hoveder der kan give mig nogle idéer til hvordan jeg kommer over denne hurdle.....alternativt kan jeg jo bare vente på PSP3'eren, og så er den skid slået
Bruger siden: 13 Februar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 439
Sendt: 27 December 2005 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
Teknisk set kunne du jo bruge en simpel AV switch box med
composit/stereo og så bruge de 3 phonostik til component i stedet. Det
kan ricikere at gå ud over kvaliteten, men en billig manuel mini-box
kan fx købes hos av-connection for 119,-.
Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
Sendt: 27 December 2005 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
Seeker skrev:
Teknisk set kunne du jo bruge en simpel AV switch box med composit/stereo og så bruge de 3 phonostik til component i stedet. Det kan ricikere at gå ud over kvaliteten, men en billig manuel mini-box kan fx købes hos av-connection for 119,-.
Komponent skal helst køre ved 75 ohm coaxial, så det vil nok ikke være en god ide at bruge en stereo omskifter.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum