| Forfatter |
|
Tazman Forum Bruger

Bruger siden: 07 December 2004 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 72
|
| Sendt: 25 Marts 2005 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Er der nogen der har nogle erfaringer med dette produkt. Kigger man deres online demo igennem ser det yderst spændende ud.
Produktet kan bla. ses her http://www.welltonway.com/demo/demo2.htm
Forhandles bla. hos mm-vision.dk
Brian
__________________ Bryder hjernen med hvordan man får højest WAF i stuen med projektor...
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 25 Marts 2005 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey!
Det er et emne der har været oppe en enkelt gang før, men jeg kan selvfølgelig ikke finde tråden nu!
Det korte og det lange var (frit fra hukommelsen), at det var ganske smart at se på, men at "man" vist ikke mente det var den idéelle løsning, da programmet endnu ikke var færdig udviklet med alle funktioner. Mener også der var noget omkring en utilfredshed omkring ændringer og tilføjelser af standard funktioner.
Men som sagt, der er en tråd om emnet, hvor det alt sammen bliver uddybet noget mere, så god jagt 
- BR
|
| Til top |
|
| |
Tazman Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Marts 2005 kl. 11:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
BjarkeNR skrev:
Men som sagt, der er en tråd om emnet, hvor det alt sammen bliver uddybet noget mere, så god jagt 
- BR |
|
|
Du har ikke en anelse om hvor jeg finder den henne vel? i dette forum? kan du huske overskrifter eller andet der kan hjælpe?
På forhånd tak
Tazman
__________________ Bryder hjernen med hvordan man får højest WAF i stuen med projektor...
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto

|
| Sendt: 26 Marts 2005 kl. 11:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Desværre nej! Har selv prøvet at finde den på livet løs. Den ligger i HTPC afdelingen - et sted .
Mener også at have læst om det på en amerikansk nyhedsside engang. Der er nok ikke så meget andet at gøre en at google dig frem 
- BR
|
| Til top |
|
| |
mlun Forum Bruger

Bruger siden: 06 Februar 2005
Status: Offline Indlæg: 17
|
| Sendt: 28 Marts 2005 kl. 11:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tråden hed noget med Matrix... eller Matric
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto

|
| Sendt: 28 Marts 2005 kl. 14:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Desværre heller ikke så brugbart til en søgning på forummet, æv!
- BR
|
| Til top |
|
| |
mlun Forum Bruger

Bruger siden: 06 Februar 2005
Status: Offline Indlæg: 17
|
| Sendt: 28 Marts 2005 kl. 14:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Tazman Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Marts 2005 kl. 18:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den har jeg desværre set. Står lidt om den men det kunne være rart med
nogle erfaringer fra real life. ærgeligt at man ikke kan hente en demo
version. 2000 er meget hvis det er noget hø.
Må holde øje med tråden til de får testet det ordentligt.
Men ellers mange tak for hjælpen.
Tazman
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
| Sendt: 28 Marts 2005 kl. 21:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg så det nede på Cebit og jeg blev slemt overrasket. Deres PR-afd. fungerer bedre end deres udviklingsafd. det er helt sikkert. Ideen er god, men det når ikke MCE 2005 til sokkeholderne rent betjeningsmæssigt. Funktionsmæssigt er menuen uoverskuelig. Mange funktioner bærer præg af at være lavet i forskellige moduler, ofte med langte loadtider. Værst er tv, det tager en krig at starte op.
Hvis jeg skulle spendere 2K så køb MCE 2005 og et MCE150 kort, det er bedre, billigere og bedste løsning p.t.
Dansk EPG kan bringes til et fornuftigt niveau gratis, og officielt er DK understøttet sidst på året af MS. MS har udtalt officielt at MCE 2006 bliver en upgrade til eksisterende kunder, og ikke et særskilt produkt. Og det bliver gratis, så der er ikke noget at betænke sig på.
MCE Longhorn bliver der hvor det virkelig rykker ved udgangen af 2006. Glæd jer
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
| Sendt: 28 Marts 2005 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
En sjov lille detajle var at der på et kæmpe skilt stod: "PC-producent! 1€ pr. installeret licens)
Når man så gik dem på klingen, så viste det sig at være en demoudgave der virker i 30 eller 60 dage.
Ak ja, det var næsten det mest morsomme og naive på Cebit. For alle og enhver ved at PC-producenter får penge for at preinstallere software i trialudgaver. Tid = penge. Så de kære svenskere har ikke bare meget travlt med deres software, strategien for B2B samarbejde skal også revurderes.
Min dom er følgende: De eksisterer ikke om et år.
|
| Til top |
|
| |
paqi Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 617
|
| Sendt: 29 Marts 2005 kl. 16:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Deres demo på nettet ser pæn ud, men eftersom at ingen har prøvet det og alle bruger MCE2005, Showshifter, Media Portal til priser der er meget forskellig fra det vi ser her, så tror jeg ctacta har ret her. De skal virkelig til at oppe sig, hvis de vil på banen. Ifølge de kilder jeg har hos Hauppauge, så ligger deres support i højere grad hos MCE200X frem for så mange andre produkter, så uanset om vi kan lide det eller ej så vil drivere til MCE2005 nok dukke op først.
Så bliv på nogle af de mere kendte produkter fremfor at tage en nybegynder som ovenikøbet koster kassen..
Jeppe
|
| Til top |
|
| |
Moskms Forum Bruger

Bruger siden: 18 December 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1
|
| Sendt: 07 April 2005 kl. 02:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har erfareinger med Welltonway og de er igang med version 2, det beklagelige er at EPG'en ( den danske ) aldrig har fungeret rigtigt i den nuværende version, og EPG'en er omdrejnings punktet for produktet.
Den nye version skulle være en dobbelt tuner udgave så man åbenbart kan optage 2 forskellige kanaler samtidigt eller optage en og se en anden.
Produktet har mange børne sygdomme og de veksler imellem forskellige menu systemer alt afhæng af hvem der åbenbart har været programør på det pågældende tidspunkt.
Personlig ville jeg nok vente hvis jeg skulle gøre det om, iøvrigt undre jeg mig over at vi ikke i DK har en EPG allerede nu !
Så vent !!
|
| Til top |
|
| |