| Sendt: 18 Marts 2005 kl. 12:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har et onboard grafikkort, hvor der ikke er et S-Video out (der er
alene er VGA-out til min skærm) Vil det så sige at jeg er nødt til at
anskaffe et dedikeret grafikkort med S-Video out?
Mogens
|