Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 00:07   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: Output PC til Fjernsyn (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
mlun
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Februar 2005
Status: Offline
Indlæg: 17
Sendt: 18 Marts 2005 kl. 12:55 | IP-adresse registreret  

Jeg har et onboard grafikkort, hvor der ikke er et S-Video out (der er alene er VGA-out til min skærm) Vil det så sige at jeg er nødt til at anskaffe et dedikeret grafikkort med S-Video out?

Mogens
Til top Vis mlun's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mlun
 
lars2004
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 November 2004
Status: Offline
Indlæg: 93
Sendt: 18 Marts 2005 kl. 13:00 | IP-adresse registreret  

ja eller købe en LCD/plasma skærm......
Til top Vis lars2004's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lars2004
 
Klabo
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 April 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 511
Sendt: 22 Marts 2005 kl. 16:37 | IP-adresse registreret  

Det er klart det billigste og nemmeste at anskaffe et grafikkort med s-video ud. Ellers kan man købe convertere fra vga til s-video. De koster bare op mod 1000 kr men giver et godt (bedre)billed.
Til top Vis Klabo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Klabo
 
zerocool
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1402
Sendt: 23 April 2005 kl. 19:45 | IP-adresse registreret  

Til top Vis zerocool's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zerocool
 
Dyrmann
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Marts 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 219
Sendt: 23 April 2005 kl. 20:09 | IP-adresse registreret  

det vil (tror jeg) være billigere at anskaffe sig et "rigtigt" grafikkort med s-video out, end en VGA/S-video converter.
Til top Vis Dyrmann's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dyrmann Besøg Dyrmann's Websted
 
Jokerman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Marts 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 412
Sendt: 24 April 2005 kl. 10:46 | IP-adresse registreret  

hvis dit tv understøtter det, kan man også købe for omkring 400 mener jeg, et vga til scart, som skulle give et fornuftigt billede, specielt i frontends og til film..

__________________
---> Lige børn leger bedst..
Mit Stereo Setup
Til top Vis Jokerman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jokerman
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes