|
Jeg har også en Panasonic PT-AE700.
Min HTPC har et ATI Radeon 9200 med pasiv køling, projektoren er forbundet med DVI/HDMI kabel.
Jeg benytter :
PowerStrip til at få kortet til at køre 1280x720 i 50Hz.
Til at se DVD: Zoomplayer med WinDVD som decoder.
Til at optage/se TV (fra TDC kabel) : Hauppauge 250 TV kort, med Beyond TV3 (http://www.snapstream.com).
Mvh - Martin
|