Forfatter |
|
mads-st Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2013 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 47
|
Sendt: 04 Januar 2014 kl. 10:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej med jer igen! nu har jeg atter brug for jeres ekspertise :-)
Jeg har fra start af godt været klar over at mine SA explorer ikke kunne drives ordentligt af min primare I21. Men, da kapitalen
ikke var til et skift af forstærker valgte jeg i stedet at se tiden an og samle lidt guld sammen.
Jeg er forresten studerende så det der med at samle penge sammen kan godt tage lidt tid :-)
Derfor har jeg nu valgt at kaste mig over det næste projekt, anskaffelsen af en effektforstærker. I jagten faldt jeg tilfældigvis
over rørforstærkerne og den analoge lyd. Jeg hører en del blues, Jazz, instrumental musik, rock en smule country osv. så tror
måske at den analoge lyd ville passe glimrende til mine ører. Men det kan da også være jeg tager fejl??
Jeg har derfor fundet en der vil sælge mig 2 stks Dynavox VR-70E til en okay pris. Ideen her er så at jeg vil bruge en
rørforstærker til hver højtaler. Er det dumt det jeg har tænkt mig at gøre her? kan man gøre Dynavox VR-70E til en god
forstærker? eller burde jeg istedet lede efter noget helt andet? er der kraft nok i dem til at drive mine højtalere?
Jeg håber i er så rare at komme med nogle konstruktive svar som kan hjælpe mig lidt i mine valg og min jagt. Har i andre
forslag er jeg yderst åben! så bare slå jer løs, og rigtig god weekend!
mange venlige hilsner fra en forvirret rørforstærker drømmer!
|
Til top |
|
|
Struktøren Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2522
|
Sendt: 04 Januar 2014 kl. 10:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa Mads
Hvis du skal have råd om alternativer, så skal der nok være et budget
Analog lyd får du næsten uanset hvad  Eller digital for den sags skyld... Analog kan være vinyl til rør- eller transistorforstærker... CD, DVD, MP3 er