Sendt: 19 Marts 2013 kl. 00:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej venner
Jeg vil høre om der er nogen der har erfaringer med dette produkt. Det er fra slut 70'erne.
Jeg har lige købt sådan en fætter. Den skulle egentlig erstatte min Exposure 2010 som indtil videre har fungeret som forforstærker til min Doxa 70. Det skal også lige nævnes at jeg aldrig har ejet et Audio Research produkt før.
I de sidste par dage hvor 2010'eren har været væk har jeg så kørt min SB som er min primære lydkilde (via en DacMagic) direkte i Doxa'en. Det har den faktisk gjort rigtig godt, og der er faktisk kommet mere hul igennem end jeg havde før.
Nu har jeg lige fået SP-4'eren indenfor dørene. Ladet den varme et par timer, og ville lige lytte lidt her inden sengetid. Jeg synes der mangler lidt af det hele. Lidt hul igennem, lidt detaljer og lidt dynamik i forhold til min SB direkte i Doxa'en. Og det er indberegnet det tab der er, når man benytter den digitale lydstyrkekontrol i SB.
Noget lidt pudsigt ved SP-4'eren er, at den forstærker signalet utroligt meget, så jeg kan næsten ikke regulere signalet uden at det bliver for kraftigt.
Er det bare helt galt med det i forhold til Doxa'en? Bare rolig, jeg skal nok lige give det en chance, men dette er bare mit første indtryk.
|