Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2025 | 01:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Audio Research SP-4 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kasper H
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 August 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 19 Marts 2013 kl. 00:08 | IP-adresse registreret  

Hej venner

Jeg vil høre om der er nogen der har erfaringer med dette produkt. Det er fra slut 70'erne.

Jeg har lige købt sådan en fætter. Den skulle egentlig erstatte min Exposure 2010 som indtil videre har fungeret som forforstærker til min Doxa 70. Det skal også lige nævnes at jeg aldrig har ejet et Audio Research produkt før.

I de sidste par dage hvor 2010'eren har været væk har jeg så kørt min SB som er min primære lydkilde (via en DacMagic) direkte i Doxa'en. Det har den faktisk gjort rigtig godt, og der er faktisk kommet mere hul igennem end jeg havde før.

Nu har jeg lige fået SP-4'eren indenfor dørene. Ladet den varme et par timer, og ville lige lytte lidt her inden sengetid. Jeg synes der mangler lidt af det hele. Lidt hul igennem, lidt detaljer og lidt dynamik i forhold til min SB direkte i Doxa'en. Og det er indberegnet det tab der er, når man benytter den digitale lydstyrkekontrol i SB.

Noget lidt pudsigt ved SP-4'eren er, at den forstærker signalet utroligt meget, så jeg kan næsten ikke regulere signalet uden at det bliver for kraftigt.

Er det bare helt galt med det i forhold til Doxa'en? Bare rolig, jeg skal nok lige give det en chance, men dette er bare mit første indtryk.
Til top Vis Kasper H's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kasper H Besøg Kasper H's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes