Bruger siden: 24 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1508
Sendt: 23 Maj 2007 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
Larsenfrederik skrev:
Hej folkensMit anlæg ser sådan ud:2*DLS R66Yamaha RX-V659Så er mit spørgsmål jeg syntes jeg mangler noget power engang imellem når der bliver spillet højt.Tror jeg skal have fat i en effektforstærker eller? Hvad kan jeg gøre og hvis det er en effektforstærker hvad vil i så anbefale ?
Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 905
Sendt: 23 Maj 2007 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
Jeg kan kun anbefale den eAr202 der er foreslået tidligere i tråden. Med den skulle du ihvertfald ikke komme til at mangle power og den spiller rigtig godt. Der er en der har ref-udgaven til salg herinde på siden KBS(kan selvfølgelig være samme person). Ref-udgaven skal have en højere følsomhed.
Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
Sendt: 23 Maj 2007 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
Larsenfrederik skrev:
Ascari det ser godt ud.
Nu har jeg ikke alt for meget forstand på det. Så hvad er det sådan jeg skal kigge efter når jeg kigger på effektforstærkere?
Du skal ikke kigge, du skal lytte!
Men hvis man vil bruge sine øjne så skal du kigge efter vægt som én ting, det er ikke alt sigende, men med klasse A og AB forstærkere er det altid en god ting at skidtet vejer noget. Ellers skal man se efter gode kraftige trafoer og søge på nettet og se hvad folk skriver.
Jeg har selv en Classic No 6.6, og den går ikke i knæ over noget! Den er opgivet til 2x160 watt 8 ohm, men målt til en del mere. Og den har virkeligt greb omkring mine højttalere, så jeg ser intet problem for den lidt mindre effektforstærker som jeg har linket til kan klare dine DLS'er.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum