Bruger siden: 15 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 285
Sendt: 17 Maj 2007 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
Jeg har nu sporet mig ind på at mine højttalere skal være Dali suite 2.8. Senere hen skal dette udbygges til en surround løsning så jeg vil invistere i en surround receiver nu. Den skal kunne klare dem rigtig godt i stereo og senere front samt 2 baghøjttalere. Dvs. 5.1 er fint nok.
Nogen krav jeg har:
Der skal helst være HDMI styring i den.
Kunne klare Suite 2.8 uden problemer
Have matchende DVD afspiller (ikke en for dyr da det hele skal hænge sammen)
Farve: Sort
Havde kigget på noget NAD men deres receiver har ikke HDMI
Sendt: 17 Maj 2007 kl. 15:02 | IP-adresse registreret
Da mit fjernsyn kun har 2 ville det være væsentlig nemmere ;) Dog overvejer jeg en NAD receiver uden HDMI og så deres DVD afspiller. Kan man sløjfe lyden til tv fra afspilleren og så føre lyden via optisk til forstærkeren?
Sendt: 17 Maj 2007 kl. 15:46 | IP-adresse registreret
Nej men deres mørkegrå kan lige gå an, burde jeg nok have sagt. Grunden er at mit tv er sort med en tynd grå kant. Tv møbel er sort finish, samme med mit stuebord. Højttalerne bliver så kirsebær og derfor vil jeg gerne have receiver / dvd til at være mørk i farven. :)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum