Forfatter |
|
nadsilverline Forum Bruger

Bruger siden: 21 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 8
|
Sendt: 21 Februar 2005 kl. 21:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
(er ny bruger)
Jeg skal til at købe en S300 og S500
Ville lige høre om der er nogen der ved noget omkring den hvide farve i nad silverline serien, har hørt at der skulle være farve forskel på nogle modeller, ville jo helst have 2 ens.
På forhånd Tak
Nadsilverline
|
Til top |
|
|
tonka Branchemedlem

Hi-Fi Klubben
Bruger siden: 05 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 157
|
Sendt: 21 Februar 2005 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Der er som udgangspunkt ikke forskel i farverne på Silverline produkterne, dog er produkternes hvide farve ret modtagelig over for beskidte fingre, nikotin osv hvilket gør at de over tid langsomt skifter farve. Dette gør også at du godt kan risikere at en S300 og en S500 som har haft forskellige ejere ser ret forskellige ud, specielt i kraftigt lys. __________________ hilsen Tonka
|
Til top |
|
|
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
Sendt: 22 Februar 2005 kl. 12:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lyspåvirkning sucks bare generelt __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 22 Februar 2005 kl. 14:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Tonka, ikke for at undervurdere din viden fra hifiklubben, men er det noget du er 100% sikker på ? har bare hørt flere sige det modsatte.

mvh.
Nadsilverline
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
Sendt: 22 Februar 2005 kl. 16:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg må indrømme at jeg aldrig har hørt om at silverline kunne fås i andet end den sølvgrå?
hvem siger det?
måske er det noget nuance forskel mellem forskellige produktioner? i så tilfælde meget uheldigt.... for at sige det mildt... __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 22 Februar 2005 kl. 16:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Ikke nogen her fra hifi4all, men nogle venner.
farveforskellen skulle være svær at se seperat men tydelig når de er sammen.
Jeg vil bare være sikker på ikke at få en sølvgrå og en silverhvid, det ville jo være total nedtur.
mvh.
Nadsilverline
|
Til top |
|
|
Kim G Branchemedlem

Hi-Fi Klubben
Bruger siden: 10 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 110
|
Sendt: 22 Februar 2005 kl. 16:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Silverline ->
Jeg tror du har ret. Silverline serien er generelt lavet i samme lækre aluminiums finish, og ser ens ud, medmindre de som anført har stået forskellige steder og er påvirket forskelligt af røg/lys m.v.
Et eller andet siger mig dog at den nyeste produktion i serien har en lidt anderledes finish i aluminium'en end de tidligere. Så hvis du blander brugt og nyt kan det måske matche dårligt sammen. Der burde dog ikke være problemer hvis du enten kun køber brugt, eller kun køber nyt.
Baggrunden for min udtalelse er at jeg så en nyere S500i for nyligt, som var lidt anderledes i finishen end mit eget silverline derhjemme. Den virkede en lille smule mere blank i det. Det er dog noget jeg godt kan prøve at checke op på.
Skal du købe nyt eller brugt?
Venligst
Kim
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 22 Februar 2005 kl. 16:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej kim
Ville helst købe nyt, men hifiklubben sælger ikke længere Silverline serien (på nær dvd'en) da serien er udgået. Men mån ikke et brugt sæt kunne være tilfredstillende.
mvh.
Nadsilverline
|
Til top |
|
|
flex195 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 568
|
Sendt: 22 Februar 2005 kl. 16:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Ejer selv en S300, har nu også hørt der skulle være forskel på enkelte modeller, man ligger som sagt ikke mærke til det hver for sig, men står de sammen kan man se det! men om det er de første modeller der er anderledes i farve eller hvordan ved jeg ikke!
Mvh Brian
|
Til top |
|
|
tonka Branchemedlem

Hi-Fi Klubben
Bruger siden: 05 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 157
|
Sendt: 22 Februar 2005 kl. 22:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
nadsilverline skrev:
Tonka, ikke for at undervurdere din viden fra hifiklubben, men er det noget du er 100% sikker på ? har bare hørt flere sige det modsatte.
|
|
|
Hej nadsilverline,
Ja, det er jeg sikker på. NADS100,200,300,400,500 er alle bygget samme sted (GPV i Danmark) og alle kabinet-dele er fra samme leverandør.
NADS500I,170,250,570 er derimod alle bygget i USA og kabinet-delene er fra en anden leverandør men farven er selvfølgelig afpasset til at matche ovenstående så godt som muligt.
__________________ hilsen Tonka
|
Til top |
|
|
chriller4 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Oktober 2003 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 162
|
Sendt: 22 Februar 2005 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har set DVD'en op mod s300/s500 og der er en forskel i farven...
Btw så er det lækkert grej imø ! __________________ Hilsen Christer Holte / Musikanmelder her på sitet
Mit anlæg, klik her
Min hjemmeside: www.christerholte.dk
|
Til top |
|
|