Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 07:58   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Spørgsmål - kategorien er lukket (Forum låst Forum låst)
 HIFI4ALL Forum : Spørgsmål - kategorien er lukket
Emne Emne: Hvad skal jeg købe??? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kvilk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2005
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 08 December 2005 kl. 01:01 | IP-adresse registreret  

Hej dem som ser dette indlæg

Jeg er helt ny i faget og er slevfølgelig ikke på jagt efter det vildeste af det vildeste udstyr, men bare noget rigtigt godt til prisen. Jeg har alle årene indtil videre hørt musik på almindelige minianlæg i 1000 kr. klassen, men nu hvor min ene lydudgang er defekt og jeg derfor hører to højtalere i en lydudgang, bestemte jeg mig for at jeg i det mindste ville ha noget nyt og er villig til at ofre lidt. I mellemtiden er min DVD afspiller så også begyndt at f**ke lidt op, så slog det mig at jeg ville ha en ny DVD afspiller også. Vil allerhelst ha noget som selvfølgelig passer sammen.

Da jeg som sagt ikke har trang til her 1. gang at ofre en formue, er jeg kommet frem til dette:

Surround Receiver:

Denon AVR-1906

og

Denon DVD-1720 (Kodefri self. )

Og hvad siger folk evt. til dette system hvor forskellen er den mindre receiver, men med højtalersæt.  http://www.hifiklubben.com/dk/produkter/surround_sound/syste mer/detail/DENON_AVR1306DVD1720SYS56HT_system_.htm?id=7476

Synes de to passer godt sammen udseendemæssigt, men er mere i tvivl om hvor godt det er til prisen som ca. bliver 5000 kr.? og hvis ikke er der så nogen der kan komme med et forslag der er bedre til max. 5000 kr.?

P.S. Det vigtigste for mig er at jeg kan spille højt musik, som stadig lyder godt.

På forhånd tak fra en HIFI-n00b

Daniel

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette forum er blevet låst af Administrator.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes