Jeg har nogen små dali zensor 1 som spiller fint selv om der ikke er så meget bas (desværre) men det er heller ikke bass i
luv you højtaler

.
De er placeret på mit skrivebord og er ikke vinklet som dali anbefaler hvor diskanten bliver lidt mere diskret, mindre
fremtrædende når de ikke vinkles, der er 4 ishockey puck lignede gummi afkoblings fødder til hifi, fra audioquest (ikke Q
feet, det er nogen af de første de lavede mindst 15 år gamle) en flise oven på og så det typiske skumfødder som kan vinkle
højtaleren op eller ned der ofte fås til ca 100-150kr pr sæt.
Fødderne skal helst være ca 20 cm høje.
Jeg har fundet dem her som skulle være rigtig gode
IsoAcoustic
Atacama Audio SL 200 er meget
dyre da de koster det samme som 400mm versionen trods det der naturligt nok ikke er så meget materiale, desuden skal
der nok nogen af de der små metal plader man bruger for at skåne et gulv mod de spidse spikes og skal der bruges noget
imellem højtaleren og top pladen så koster det også, så ialt med fragt er det langt over 1000kr
Det jeg har kan være virker, men kønt,professionelt at se på er det ikke, desuden vil jeg gerne have hævet højtalerne lidt
mere så de kommer op i den rigtige lytte højde, forstiller mig 20 cm. Har det sidste ca 1½ år haft behov for en rigtig god
højtaler stander til mit skrivebord,computer..... så i næsten månede eller maj skal jeg have købt nogen stander.
Hvad vil i anbefale mig at kigge på, det skal helst koste under 1000kr, ca 20 cm høje og kunne sendes til danmark så frem
der ikke er nogen der sælger den i danmark.
PS: Lad være med at anbefale mig at lave nogen selv for det har jeg ikke evnerne,materialet og pladsen til.
Atacama Audio Duo 6 koster ikke ret meget og kunne den
fås i en ca 20 cm høj udgave med lille bundplade, så burde den ikke koste mere end max 500kr samlignet med de 649 kr for
60 cm versionen,som ville være perfekt, men det fås ikke.