Forfatter |
|
CAPS Forum Bruger

Bruger siden: 27 Februar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 89
|
Sendt: 07 Oktober 2008 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Thomas Bidstrup Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 267
|
Sendt: 07 Oktober 2008 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kender det ikke, men at læse ud fra siden, du link'er til, er det til PA-brug og ikke til hjemme-hifi. Der fås rigtig meget forskelligt HT-kabel i denne prisklasse - hvorfor er du netop interesseret i dette?
|
Til top |
|
|
Stanley Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
|
Sendt: 07 Oktober 2008 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thomas Bidstrup skrev:
Jeg kender det ikke, men at læse ud fra siden, du link'er til, er det til PA-brug og ikke til hjemme-hifi. |
|
|
Jeg kan nu ikke se at der står nogen steder at det ikke er egnet til hjemmehifi. Hvorfor mener du ikke at det kan bruges hjemme når det kan bruges i lydstudier m.m. ?
|
Til top |
|
|
Knoxville Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1708
|
Sendt: 07 Oktober 2008 kl. 16:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
tværsnitter er et godt udgangspunkt for lav elektrisk modstand - kører selv med 6mm2 kabler og det er glimrende - men når det er sagt - kender jeg intet til det pågældende kabel.
__________________ Med Venlig Hilsen
|
Til top |
|
|
Diamagnetic Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1508
|
Sendt: 07 Oktober 2008 kl. 16:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan vel være lige så godt som meget af det crap der bliver solgt til hjemme hifi.
|
Til top |
|
|
CAPS Forum Bruger

Bruger siden: 27 Februar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 89
|
Sendt: 08 Oktober 2008 kl. 09:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thomas Bidstrup skrev:
Jeg kender det ikke, men at læse ud fra siden, du link'er til, er det til PA-brug og ikke til hjemme-hifi. Der fås rigtig meget forskelligt HT-kabel i denne prisklasse - hvorfor er du netop interesseret i dette? |
|
|
Hej Thomas
Jeg kan købe kablet gennem en af de el-grosister vi handler med , til en rimelig pris, derfor var jeg intereseret i at høre om , nogen kendte noget til dets egenskaber.
MVH. Caps
|
Til top |
|
|
27pH Forum Bruger

Bruger siden: 13 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 685
|
Sendt: 08 Oktober 2008 kl. 09:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prøv det. Jeg har selv noget pro-kabel og det er ganske udmærket og fordi det er udvilket til at fungere i praksis er det ret godt at arbejde med. De individuelle ledere (i mit kabel) er ret tynde, så man kan spænde godt om det og få god kontakt.
vH pH
|
Til top |
|
|
Thomas Bidstrup Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 267
|
Sendt: 08 Oktober 2008 kl. 12:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stanley skrev:
Thomas Bidstrup skrev:
Jeg kender det ikke, men at læse ud fra siden, du link'er til, er det til PA-brug og ikke til hjemme-hifi. |
|
|
Jeg kan nu ikke se at der står nogen steder at det ikke er egnet til hjemmehifi. Hvorfor mener du ikke at det kan bruges hjemme når det kan bruges i lydstudier m.m. ?
|
|
|
Det kan det formentlig også sagtens Jeg mener bare, at informationen på hjemmesiden ikke refererer til HIFI. Og prisen taget i betragtning, synes jeg, at der er mange lige så spændende alternativer.
Men hvis man kan få det til engros-pris, er det da næsten fjollet ikke at prøve det!
|
Til top |
|
|