Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 355
Sendt: 15 September 2006 kl. 10:59 | IP-adresse registreret
har et par af disse MODEL ASCENT I .og har lige løftet den 10cm fra gulvet med sorte havefliser og det giver en markant bedre basgengivelse.og gør samtidig at jeg nu kan høre vellyden når jeg står op.. SOM ER 185CM FRA MINE TÆER TIL DE ØVERSTE HÅR PÅ KNOLDEN
Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
Sendt: 15 September 2006 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
HIFI IS FUN skrev:
har et par af disse.og har lige løftet den 10cm fra gulvet med sorte havefliser og det giver en markant bedre basgengivelse.og gør samtidig at jeg nu kan høre vellyden når jeg står op..
Super tweak og så er det på det nærmeste gratis. Måske man skulle prøve det med mine egne, omend det er en anden ht.
Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
Sendt: 15 September 2006 kl. 22:02 | IP-adresse registreret
HIFI IS FUN skrev:
har et par af disse.og har lige løftet den 10cm fra gulvet med sorte havefliser og det giver en markant bedre basgengivelse.og gør samtidig at jeg nu kan høre vellyden når jeg står op..
Hmm...det kommer vel stærkt an på hvilke Martin Logan-højttalere man har??
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum