| Sendt: 22 September 2003 kl. 15:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Smutten
Jeg har lige købt en surroundforstærker og fik behov for et scartkabel på lidt over fem meter. Et femmeters kostede ca. 550, - hos Brinck elektronik, mens det samme kostede 600, - i hifiklubben. Så var det altså osse smeltet i ægte guld! Men det værste var, at det var så sort og langt og fladt og det skulle op over en dør, der så kom til at ligne en veritabel indgangsportal til et domhus. Jeg kunne ikke ha' det i mine nerver. Så jeg landede på et alternativ, jeg hygger mig gevaldigt ved:
På www.shoppingonline.dk kan man købe en Giga video70 sender/modtager (det er et envejssystem) + en nødvendig scartbox, der automatisk skifter mellem inputs'ne. Og så får man en "gratis" multifjernbetjening med! Det har jeg købt for 990, - + forsendelse. Jeg har opsat det, så jeg sender lyden fra video, dvd og Tv til mit surroundanlæg. Desværre kan det kun sende video i coposite kvalitet. Ellers kunne man ha' anbragt alle enhederne ved anlægget og sendt billedet til Tv'et. Hvorom alting er, så var det da et alternativ, du kunne overveje.
Jeg har ikke forstand på, om der går lyd tabt under forsendelsen, men jeg har da aldrig været utilfreds med f.eks. radiokvalitet... __________________ Novicen
|