Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. maj 2025 | 22:44   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: OneForAll scart omskifterboks (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Cr4Sh
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 11:00 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Jeg går og leder efter en scart omskifterboks, og har fundet en lækker en på ronnis side http://av-connection.com/Functions/ProductDetails.asp?Hirach yID=465
er der erfaringer med denne? Jeg kan ikke rigtig finde ud af om der følger fjernbetjening med eller ej. Jeg tror dog ikke

Ellers andre forslag? Skal helst være med remote, eller mulighed for remote, da den skal gemmes bag ved en glaslåge i mit tv bord.

Ronni
Branchemedlem
Branchemedlem
AV Connection

Bruger siden: 25 Marts 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 13:17 | IP-adresse registreret  

Der medfølger ikke nogen fjernbetjening, men den kan lære fra en eksisterende fjernbetjening, således hvis man har nogle funktioner som ikke benyttes på en anden, så kan man bruge dem. Personligt syntes jeg da også det er en lidt flad løsning, men sådan har de tilsynelande valgt at gøre det. Man kan så købe en billigt Oneforall remote og benytte den, hvis man ikke har andre muligheder.

Beskrivelsen trænger dog lige til en opdatering kan jeg se, den kom vist på inden jeg fandt ud af at der ingen remote var med i kassen.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes