Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 01:33   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: oploading af billeder (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
270961
Lukket konto
Lukket konto
Konto lukket efter anmodning fra bruger

Bruger siden: 05 Juni 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 21 November 2005 kl. 21:08 | IP-adresse registreret  

Hej...hvorfor kan sitet ikke selv omdanne vores billeder til de 35 kb som de må fylde, istedet for at vi selv skal gøre det..... med mange dårlige billeder til resultat ?

Mvh

Dr. Lyd

Til top Vis 270961's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 270961

mr highend
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 November 2003
Sendt: 21 November 2005 kl. 21:52 | IP-adresse registreret  

Hej!

Hørt - det giver bare et dårligere site - og mange ærgelser for os alle.

En af de ting der får mig til gentagende gange at tænde for diverse links er BILLEDER og gerne mange, idet man så kan danne sig et indtryk af andres anlæg. Ofte er billederne mere værd end tekst. Men bliver de for dårlige mistes interessen.

270961
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 21 November 2005 kl. 22:45 | IP-adresse registreret  

Ja...se nu at gøre noget ved det...hifi-link har det når der oploades billeder til deres "køb og salg".

Mvh

Dr. Lyd

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 22 November 2005 kl. 08:34 | IP-adresse registreret  

Forummet er ikke født med en resize funktion, derfor er den ikke tilgængelig.
Der er en snarlig versions opdatering på vej af hele forum, og jeg håber i den forbindelse af en resize mulighed er tilgængelig, men jeg ved det ikke endnu.

En af de kommende dage, lægges et simpelt program ud til download, som klarer resize opgave meget hurtigt og nemt.

Dog kan jeg oplyse at HIFI4ALL.DK altid har haft resize på vores marked
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

270961
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 22 November 2005 kl. 08:39 | IP-adresse registreret  

Var det ikke en ide at få den lavet ? Eller i det mindste få lavet et lille hjælpeprogram der kunne downloades evt. med den ene funktion at resize billederne, men det kan jeg se du allerede har tænkt på....glæder mig.

Mvh

Dr. Lyd

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 22 November 2005 kl. 09:10 | IP-adresse registreret  

Hvad med at tillade større filer??? Det koster selvfølgelig lidt ekstra serverplads... en jeg har en ide:
Brugerbetaling...... Ja, jeg ved godt det ikke er populært at foreslå, men alligevel. Hvis man lod forumet køre uændret og 100% gratis som i dag, men samtidig lavede en option for brugere der ønsker lidt mere.
Man kunne jo lade folk oprette en konto, hvor man fik et lille personligt drev på eks. 20-50MB. Det rækker til en del billeder, og burde kunne gøres for et beskedent beløb pr bruger.

Men igen... jeg tror det er emeget vigtigt, at siden forbliver gratis. Ellers jager man mange brugere væk, til andre gratis-sider.
Men for de brugere der benytter siden meget (eks undertegnede), ville det være ekstra krydderi med lidt mere plads. Samtidig kunne det måske endda gøre forumet endnu mere spændende, også for almindelige brugere, der ikke ønsker er betale.

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Sendt: 22 November 2005 kl. 09:23 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Hvad med at tillade større filer??? Det koster selvfølgelig lidt ekstra serverplads... en jeg har en ide:
Brugerbetaling...... Ja, jeg ved godt det ikke er populært at foreslå, men alligevel. Hvis man lod forumet køre uændret og 100% gratis som i dag, men samtidig lavede en option for brugere der ønsker lidt mere.
Man kunne jo lade folk oprette en konto, hvor man fik et lille personligt drev på eks. 20-50MB. Det rækker til en del billeder, og burde kunne gøres for et beskedent beløb pr bruger.

Men igen... jeg tror det er emeget vigtigt, at siden forbliver gratis. Ellers jager man mange brugere væk, til andre gratis-sider.
Men for de brugere der benytter siden meget (eks undertegnede), ville det være ekstra krydderi med lidt mere plads. Samtidig kunne det måske endda gøre forumet endnu mere spændende, også for almindelige brugere, der ikke ønsker er betale.

Uhhha, av den ide....

Nej vi er af den holdning at siden skal forblive gratis for alle non-kommercielle brugere - det er en del af konceptet.

En af de kommende dage laver vi dog et tiltag, hvor det bliver muligt for de private brugere at "støtte" den videre udvikling af sitet, og derved får vi mulighed for at tilbyde større uploadkapacitet, hvis der er bakkes op om tiltaget.

Som I sikkert ved, så har vi brugt en større formue på de netop indkøbte servere, og den skal lige sluges først. Hertil kommer at trafikpriserne i DK generelt er latterlige høje, i forhold til øvrige udland.

Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

DTSFreak
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Maj 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 07 Juli 2006 kl. 11:38 | IP-adresse registreret  

Nåå så blev det lige min tur til at side og knokle med at ramme en fil størelse på 35 kb.. Og er i det rødefelt over det.. efter et par for søg er jeg ikk engang i nærheden af det  

Så tænkte på at nu da denne gamle debat ikk er kommet vidret.. så må jeg heller lige komme med en ide'  om den så er ny eller gamle.. Tjaaa jeg skal iværdfald lige ud med den..

De små pic er sq skidt.. Så ide' herfra er hvor ikk bare tildele værd member's 1-2 mb som han/hun kan råde over og når max er nået.. så må skal han/hun slette nogen af sine pic for at få lov til at smide de nye på..

Og eller få nu den automatiske resizer på her.. så er der jo mere tid til at læse/svar indlæg ind at roder rundt med de " skide pic " man nu så gerne vil vise ..

puhaaaa godt solen ikk skinder idag.. få så fik jeg da lige en heder her  *GGG*

Philips PW 9509
Pioneer DV 380
Denon AVR 2105
Dali Ikon 6 & Vokal 2
Dali AW 8

Se pic på WWW :O)
Til top Vis DTSFreak's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DTSFreak Besøg DTSFreak's Websted

Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Sendt: 13 Juli 2006 kl. 00:08 | IP-adresse registreret  

DTSFreak skrev:
Nåå så blev det lige min tur til at side og knokle med at ramme en fil størelse på 35 kb.. Og er i det rødefelt over det.. efter et par for søg er jeg ikk engang i nærheden af det  

Så tænkte på at nu da denne gamle debat ikk er kommet vidret.. så må jeg heller lige komme med en ide'  om den så er ny eller gamle.. Tjaaa jeg skal iværdfald lige ud med den..

De små pic er sq skidt.. Så ide' herfra er hvor ikk bare tildele værd member's 1-2 mb som han/hun kan råde over og når max er nået.. så må skal han/hun slette nogen af sine pic for at få lov til at smide de nye på..

Og eller få nu den automatiske resizer på her.. så er der jo mere tid til at læse/svar indlæg ind at roder rundt med de " skide pic " man nu så gerne vil vise ..

puhaaaa godt solen ikk skinder idag.. få så fik jeg da lige en heder her  *GGG*

Helt enig med DTSFreak. Det er til at blive vanvittig over! F.eks sker der ofte det besynderlige, at man har kæmpet med at resize et billede og det er så på eksempelvis 33kb. Når man så vil uploade, får jeg at vide at billedet er for stort (f.eks 36kb) og så kan man starte forfra! Jeg ved ikke hvorfor et billede på min pc tilsyneladende er under grænsen, men ved upload fylder det pludselig for meget... Måske er der én eller anden banal teknisk forklaring på det...men det er hamrende irriterende!

Hilsen

Nilau

Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes