Jeg bliver skam ikke sur, men skal da forsøge at besvarer dit indlæg.

Nu har det aldrig været en almen politik at nævne navne på forummet, andet end når der er tale om advarsler, og når det ikke gøres i den konkrete tråd, så er det fordi der har været rigeligt at den slags - i netop denne tråd.
Personificering er jeg ikke tilhænger af, og lad os antage, at jeg gjorde som du faktisk beder om, ville jeg gøre stik modsat af hvad egne regler forskriver, og blot smide mere brænde på bålet. NIKS!
Nej, vi tyr slet ikke til advarsler i den konkrete sag, folk ryger ganske enkelt ud - idet vi HAR kontaktet de enkelte i tråden, som vi skønner værende årsag til den skæve retning, og forespurgt om deres holdning til reglerne forummet, og om de kan efterkomme disse.
Afhængig af svaret, ja så træffer vi en afgørelse.
Men ellers er det rigtigt, at vi normalt angiver (vel og mærke i en advarsel) hvem der har fået den - hvad ellers???

Desværre, kan man jo sige, har det vist sig, at netop en offentlig advarsel har en præventiv effekt, og har tilmed den ønskede effekt på den pågældende bruger.
Den politik fortsættes også fremover.
Hvis jeg skal komme med et sur opstød, så begriber jeg ikke at vi absolut skal igennem samme mølle hver eneste gang vi foretager os noget i forummet.
Intet er godt nok - ALDRIG!
Og sådan må det jo så være, men husk nu at vi også kun er mennesker, og vi træffe nogle valg, som måske ikke altid ville være det valg andre ville have truffet. Men vi gør det ud fra en overbevisning, at det (i nuet) er det bedste at gøre.
Det kan så være vi tager fejl, men det indrømmer vi gerne, og er bestemt ikke blege for at rette en sådan fejl, hvis det er berettiget.