| Sendt: 11 Juni 2005 kl. 11:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har stemt på at du skal lave noget helt fjerde.
Jeg er selv studerende og er ved at ligge sidste hånd på specialet og det går det meste af sommeren nok med. Når jeg tænker tilbage, så har jeg hver eneste sommer stort set arbejdet den lange sommerferie, som universitetsstuderende typisk har, væk. Det har bevirket at jeg stort set er gældfri her ved slutningen og tilmed har haft råd til at købe lidt hifi. Dejligt nok egentlig, men faktisk så fortryder jeg lidt den disposition set i bakspejlet.
Med over 2 md sommerferier hvert år har jeg haft alle muligheder for at gøre noget spændende som f.eks. rejse, besøge venner/familie eller slet og ret bare nyde det. Efter denne sommer, når specialet er afleveret, så smutter jeg ud på arbejdsmarkedet og dermed får jeg aldrig så lang en sammenhængende ferie igen. Derfor kunne jeg godt tænke mig at jeg havde udnyttet bare én eller to af de 4 lange ferier noget bedre end bare at arbejde.
Så mit råd er glem dit hifi (og måske også dit arbejde) for en stund og nyd din lange sommer i fulde drag. Rejs rundt i sommerlandet og opsøg venner og bekendte, har du penge så prøv en tur udenfor landets grænser. Nyd det for pokker, det varer ikke ved
|