| Sendt: 15 December 2004 kl. 00:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej 
Jeg har fulgt med Team Easy On i forbindelse med Drengene fra Angora. En af mine arbejdeskolegaer, havde optaget de første 11 afsnit på video, som der blev sendt i foråret. Som jeg lånte.
I sommers havde jeg en kammerat og hans kone boende hos mig. Tit efter aftensmaden, så vi Team Easy On på video. Jeg kan fortælle at vi fik flere grineanfald . Især afsnit 6 hvor Henning og Pim kommer op i Bobby's lejlighed. Efter at henning har fundet ud af, at Bobby har fundet en kæreste
Inden at min Kammerat og hans kone i sep. tog til Vietnam. Blev vi enige om at jeg skal optage Team Easy On på video, hvor de er i Frankrig. Som vi skal se sammen, når min kammerat og hans kone kommer hjem igen til jan. Jeg ser allerede frem til at se de nye Team Easy On-afsnit, sammen med min kammerat. Især afsnit 15 hvor Henning kører enkeltstart og får de forkerte piller af Pim . Pim løste dog problemet igen med en "blackhammer" .
Alle afsnitene med Team Easy On. Bliver i øjeblikket genudsendt i forbindelse med "Jul på den gamle kolbøttefabrik"
Jeg vil så høre hvilken afsnit, som i synes er bedst/sjovest . Her er en liste over alle afsnit: 1. Bobby og Pim kommer op, at toppes om kaffekanden 2. Team Easy On skal køre træningsløb 3. Team Easy On er ude i Rødovrecentret. 4. Henning holder udklædningsfest. 5. Team Easy On testes for doping. 6. Bobby har fundet en kæreste. 7. Team Easy On er gået i studiet. 8. Team Easy On er taget til Polen. 9. Team Easy On er stadig i Polen. 10. Har Team Easy On fået et wildcard til touren? 11. Bobby bliver mobbet. 12. Team Easy On er kommet ned til Tour'en. 13. Team Easy On holder hviledag. 14. Team Easy On er i økonomiske problemer. 15. Henning Primdahl kører enkeltstart. 16. Team Easy On er nået til Champ Elysées. 17. Team Easy On er kommet hjem til Danmark. 18. Team Easy On er i gang med stort kørekort.. 19. Bobby og Pim har fået nyt job. 20. Henning fortæller at han vil tag til Thailand. 21. Fraklip. 22. Test af dopingmidler.

Mvh Thomas
|