| Forfatter |
|
chrhansen Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juni 2004
Status: Offline Indlæg: 141
|
| Sendt: 27 Juli 2004 kl. 12:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Personligt mener jeg at S.W.A.T er   __________________ Voksne er børn der er blevet sindsyge
|
| Til top |
|
| |
Tøffe Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 268
|
| Sendt: 27 Juli 2004 kl. 13:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan kun give dig ret - det er en gang makværk. Minder i store dele af filmen mest om en hvervefilm fra det amerikanske politi, hvor de får lov til at demonstrere deres nye spil-smart-og-du-bliver-pulveriseret udstyr. En virkelig lam film. Heldigvis gav jeg kun 6 DKR for at købe den på DVD i Kina, og den var helt sikkert heller ikke mere værd. 
Tøffe
Wooop Wooop - That's da sound of da police
Wooop Wooop - That's da sound of da beast
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 27 Juli 2004 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg købte den på dvd i december.. (reg 1) .. og jeg synes den er ganske udemærket. Gode skuespillere, måske lidt for meget usa-kærlighed, men den er underholdende nok til mig. Der er self. bedre film i samlingen, så bare rolig
|
| Til top |
|
| |
Daring Dane Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 200
|
| Sendt: 27 Juli 2004 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Jeg har også set SWAT, og jeg må sige, filmen ryger direkte ind på listen over de dårligste film, jeg har set. Den er pivringe!
Plottet er vel egentlig OK - ikke synderligt nyskabende, men det behøver det heller ikke at være. Men kors hvor er replikkerne dårlige! Filmen kommer til at virke som een lang perlesnor af "high five" Karl Smart bemærkninger. Sammenholdt med at de enkelte karakterer hverken har dybde eller charme, så bliver det faktisk direkte ufrivilligt komisk. Vi sad ihvertfald og grinede højtlydt af filmen, og blev i tvivl om det var en komedie, vi havde siddende i DVDen. Men nej... Filmen var sjov fordi den var så selvhøjtidelig, stereotyp og kikset.
De fleste andre film i genren, klarer det meget bedre.
Jeg håber ikke, jeg træder nogen over tæerne med min kritik af SWAT, men det er sgu min ærlige holdning til filmen.
Venlig hilsen
Daring Dane
__________________ Harman Kardon AVR 5500, Harman Kardon DVD 25,
Dynaudio Audience 82, Dynaudio Audience 122C, Tannoy R1
|
| Til top |
|
| |
chrhansen Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Juli 2004 kl. 15:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke engang Samuel J, er speciel god i den film. Alle roller er sterotype og som sagt tidligere, replikkerne er under standard for film med SJ. Ikke engang med tømmermænd, ville denne film være værd at bruge penge på. Så hellere rive lidt i sjoveren.........  __________________ Voksne er børn der er blevet sindsyge
|
| Til top |
|
| |
chrhansen Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Juli 2004 kl. 15:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke fordi jeg kun er tik mystiske franske novellefilm, næh, jeg elsker skam en god solid underholdningsfilm. Den seneste gode actionfilm jeg har set er Kill Bill. Jeg glæder mig klart til at se IIeren.
__________________ Voksne er børn der er blevet sindsyge
|
| Til top |
|
| |
Saunter Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 325
|
| Sendt: 27 Juli 2004 kl. 15:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har ikke set filmen og fatter faktis ikke en skid af selve afstemningsbarometeret.......Hva helvede, går det ud på??
|
| Til top |
|
| |
chrhansen Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Juli 2004 kl. 15:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Intet. Bare lidt smalltalk og lala __________________ Voksne er børn der er blevet sindsyge
|
| Til top |
|
| |
SiXoN Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 74
|
| Sendt: 27 Juli 2004 kl. 16:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmen er jo lavet over serien af samme navn.... og de har brugt så meget så muligt fra den gamle serie, samme navne, samme plot og den samme action... faktisk bruger de også den samme tema sang, hvis man lytter efter :D
Syntes den starte rigtig godt, faktisk det jeg bedst kan li' i den film, er starten, hvor de kopi'eret et rigtigt bank røveri som skete tidligt i 90'erne hvis jeg husker rigtigt... og kan godt li' den måde de har filmet det på, som om man ser det i nyhederne... syntes det er lidt for tydligt at se at swat bilen er en brandbil men det er bare mig... 
Også blev jeg lidt skuffet da jeg så scenen hvor de trænede med at indtage flyet... de brugte paintball pistoler... De træner med airsoftguns/splatterpistoler/bb-guns/hardball... og hvad det ellers hedder...
Og slutning...  Det var bare ikke mig, det med flyet, og hende tøsen bliver skudt 4-5 gange, dog med skudsikker vest, men de fleste ved godt at man får nogle vilde motherf**ker storer mærker bagefter og hvis man er heldig så brækker man ikke nogen ribben eller en lunge kolapser... hun klare den med en lille støtte forbinden om armen ... også er hun klar på banen igen! Også alt det ammonition som de bruger i slutningen...
Men hvis man tager meget af det udstyr der bruger i filmen så passer det meget godt med i virkeligheden... dog er næsten alle deres våben lavet om på, som aftrækker systemet osv... ligesom de også prøver at få med nå Samuel L. Jackson indlevere sin M4...
Og okay... det er kun en film....  Og den er da også meget underholdende... Men syntes godt nok at de skulle slappe af med deres raplikker og scener fra en serie der blev lavet i 70'erne... Kunne være sjovt hvis man lavede et film om det franske hold, GIGN - Groupe de Sécurité et d'Intervention de la Gendarmerie Nationale ... Hvor der ikke må være noget socialt i mellem de ansatte... der er vist også noget om at de ikke må kende hinadens rigtige navne osv....
Men nok om det, og tilbage til filmen...
Underholdende, typisk action film alt skal ganges med 3... og de kører lidt for meget på sammenholdet i en SWAT enhed... Men jeg syntes nu skuespillerne klare deres opgave meget godt, de har virkelig studeret den gamle serie og har brugt meget fra de personer som de spiller...
Og hvis man sammenlinder den med nogle andre politi film så har de klaret det meget godt... tænker på cop land, training day, the recrute og sådan noget...
Vil ikke sige den er dårlig, syntes den er meget underholdende... men den kommer ikke i nærheden af min top ti... 
|
| Til top |
|
| |
tonyax Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
|
| Sendt: 27 Juli 2004 kl. 16:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
ZzZzleepY Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 542
|
| Sendt: 27 Juli 2004 kl. 17:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Saunter skrev:
| Har ikke set filmen og fatter faktis ikke en skid af
selve afstemningsbarometeret.......Hva helvede, går det ud på?? |
|
|
Ditto... det rabler da totalt for den afstemning..
men ud over det syntes jeg at det var/er en ganske god film
og til jer som siger den stinker..
prøv at se en film der hedder Flying Virus..
og så kom og fortæl hvad i sys om S.W.A.T bagefter :D
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 27 Juli 2004 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
kender en gut der er totalt action film fan.. selv han syntes den var dårlgig... ergo gider jeg ikke se den...
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Ørstrøm Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 394
|
| Sendt: 27 Juli 2004 kl. 17:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
chrhansen skrev:
| Ikke fordi jeg kun er tik mystiske franske novellefilm, næh, jeg elsker skam en god solid underholdningsfilm. Den seneste gode actionfilm jeg har set er Kill Bill. Jeg glæder mig klart til at se IIeren. |
|
|
Nu er det heller ikke en særlig god sammenligning.
Kill Bill er noget mere kunstnerisk udført end S.W.A.T 
Jeg så S.W.A.T. hjemme hos en veninde efterfulgt af Bad Boys II. Jeg kunne ikke ryste fornemmelsen af at jeg lige havde set den samme ringe actionfilm 2 gange i træk.  __________________ My candle burns at both ends; It will not last the night; But ah, my foes, and oh, my friends - It gives a lovely light!
- Edna St. Vincent Millay
|
| Til top |
|
| |
MonoTovarisj Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1487
|
| Sendt: 27 Juli 2004 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
ehh .. måske en guide til om det er 1 eller 5 der er bedst ..
bare til os der ikke har de store erfaringer med kabler og kabinnetter
.... ?
__________________ MonoTovarisj
Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
|
| Til top |
|
| |
Daring Dane Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 200
|
| Sendt: 27 Juli 2004 kl. 20:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil nu mene, at det er en dårlig action film. Jeg kan godt lide at lade mig undeholde ved høj volumen og fart over feltet - men aldrig mere med SWAT. Ligesom Kim Olsen har jeg også venner og bekendte, der sværger til action film - de brød sig mildest talt heller ikke om den.
(jeg skriver dette indlæg ment som en vejledning til dem, der står henne i Blockbuster og overvejer at leje SWAT - LAD VÆRE! vent i det mindste til den kommer som såkaldt Favoritfilm)
Happy Hifi - og venlig hilsen
Daring Dane
__________________ Harman Kardon AVR 5500, Harman Kardon DVD 25,
Dynaudio Audience 82, Dynaudio Audience 122C, Tannoy R1
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 27 Juli 2004 kl. 20:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg føler mig lidt alene ..  .. men al denne snak om S.W.A.T. har givet mig lyst til at se den igen.. så om 10min bliver den vist her i hjemmebiografen.
|
| Til top |
|
| |
Larsen Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 158
|
| Sendt: 27 Juli 2004 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg støtter dig Witzel. Jeg synes også den er okay.
Jeg kan ikke se at den er dårligere end så mange andre action-film. Der sker noget, og den ubehagelige chef er der også. Præcis som i mange andre film. Det ender bare ikke med at han får en på trynen.
Tager man den for hvad den er: underholdning, action og barske fyre er den fin.

Mvh.
Larsen __________________ It´s Nice To Be Important, But It¨s More Important To Be Nice
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 27 Juli 2004 kl. 23:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Larsen skrev:
|
Jeg kan ikke se at den er dårligere end så mange andre action-film. Der sker noget, og den ubehagelige chef er der også. Præcis som i mange andre film. Det ender bare ikke med at han får en på trynen.

Mvh.
Larsen
|
|
|
Tak for støtten..
jeg har lige set den igen.. og jeg forstår jer ikke .. udover de ting larsen nævner, så er der en ting til der falder i mine øjne.. Michelle Rodriguez!!!
|
| Til top |
|
| |
ZzZzleepY Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 542
|
| Sendt: 28 Juli 2004 kl. 05:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
Larsen skrev:
|
Jeg kan ikke se at den er dårligere end så mange andre action-film.
Der sker noget, og den ubehagelige chef er der også. Præcis som i mange
andre film. Det ender bare ikke med at han får en på trynen.

Mvh.
Larsen
|
|
|
Tak for støtten..
jeg har lige set den igen.. og jeg forstår jer ikke .. udover de ting larsen nævner, så er der en ting til der falder i mine øjne.. Michelle Rodriguez!!! |
|
|
Jeg vil lige slutte mig til Hifi4all's nye S.W.A.T støtte gruppe hehe
og at Michelle Rodriguez er med gør det jo bare endnu bedre.. mmmm Michelle Rodriguez mmmm
jeg forstår godt nok heller ikke hvorfor folk ikke kan lide den film..
en af mine venner er ekstremt kritisk over for film og er der det
mindste som ikke falder i hans smag får den verbal høvl, han mente at
S.W.A.T var en gangkse udemærket action film.. intet nyt men rimelig
gennemført og ok underholdning
og jeg kan kun sige det samme som han.
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
| Sendt: 28 Juli 2004 kl. 06:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja, det er en svansefilm hvis I spørg mig Nå du, der er ikke noget der slår Heat hvis det skal være politi og bad guys med massere er ildkamp på åben gade. Niro styrer for vildt, ligeledes gør de andre kanongode skuespiller, ingen nævnt ingen glemt 
Men S.W.A.T. minder mest om noget TV Danmark kunne finde på at vise. Svansefilm!
|
| Til top |
|
| |