Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. juni 2024 | 05:27   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Udstillinger og messer
 HIFI4ALL Forum : Udstillinger og messer
Emne Emne: High-end træf hos Peak Consult d. 27. sep (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1113
Sendt: 26 August 2008 kl. 00:34 | IP-adresse registreret  

Nu har du muligheden for at deltage i et spændende arrangement med flere verdensnyheder, og ikke mindst masser af ultra high-end lyd.

 

Det er lykkes mig at få stablet dette arrangement på benene i samarbejde med Sound and Magic Odense og Peak Consult, og det for brugerne her på HIFI4ALL. Da ideen med dette træf er at de fremmødte får absolut maksimalt udbytte af dagen, har det desværre været nødvendigt at begrænse antallet af deltagere.

 

Uden at røbe for meget, så vil der i løbet af dagen bliver fremvist og lyttet på:

 

  • Et par verdensnyheder fra Peak Consult
  • Lyttet til det ypperste fra Peak Consult 
  • Forstærkere fra amerikanske Threshold
  • Afspiller fra Marantz
  • Kabler fra Purist Audio Design

Vi starter med en rundvisning hos Peak Consult, og derefter følger en præsentation af bl.a. de produkterne vi senere skal lytte til. Der vil løbende være mulighed for at stille spørgsmål, og dermed forhåbentlig få gang i en række gode debatter. Der vil også blive spillet på forskelligt udstyr, udstyr vi selv udvælge i en vis udstrækning, og dermed opleve og sammenligne en række spændende produkter. 

 

Til at føre os sikkert og godt gennem dette arrangement, har Per Kristoffersen fra Peak Consult samt Brian Skov Christensen fra Sound and Magic Odense, lovet at stå for din måske ultimative hi-fi oplevelse.

 

I løbet af dagen vil vi bestille pizza udefra, og vi skulle heller ikke komme til at tørste.

 

Arrangementer vil starte lørdag d. 27. september 2008 kl. 10.30 på adressen:

 

Peak Consult
Langelandsvej 12
5500 Middelfart

 

Jeg kan muligvis tilbyde kørelejlighed fra København.

 

Der vil efterfølgende blive skrevet en besøgsartikel med masser af fotos.

 

Ønsker du at deltage på dagen, så skriv et indlæg hvori du beskriver hvorfor netop du ønsker at deltage. Som tidligere nævnt, så er antallet af deltagere begrænset, og således vil indlæggene være afgørende for hvem jeg tildeler de øvrige 6 pladser.

 

Deltagerne er velkommen til at medbringe egne CD’er og fotoapparat.

 

 

 

 



__________________
M.v.h.
Christian
Til top Vis Chr. R.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Chr. R. Besøg Chr. R.'s Websted
 
kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5749
Sendt: 26 August 2008 kl. 02:43 | IP-adresse registreret  

Jeg kan kun anbefale folk at benytte chancen til at få et lyt og møde folkene bag.

Per er udover at være skide flink, sindsygt dygtig, og bruger enormt meget tid på deltajerne, sidst gik han og et par andre i selvsving over en diskussion omkring lim. ikke til højttalere, men som vibrationsdæmpende materiale til delefilteret....

Nå ja, så er Peak Consult også virkeligt gennemført rent håndværksmæssigt, hvad det angår kan man kun blive en smule stolt af at være dansker.



__________________
Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
Til top Vis kim olsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kim olsen
 
Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1113
Sendt: 30 August 2008 kl. 11:49 | IP-adresse registreret  

Jeg har netop fået et billed af en af de små nyheder vi får mulighed for at opleve på dagen.

DET ER SÅ IKKE EN NYHED ALLIGEVEL. Beklager forviringen, og derfor er billedet nu slettet af mig.

 

Og der er hverken krav om køb eller betaling for adgang



__________________
M.v.h.
Christian
Til top Vis Chr. R.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Chr. R. Besøg Chr. R.'s Websted
 
M.W.
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 20 Juli 2008
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 91
Sendt: 30 August 2008 kl. 21:40 | IP-adresse registreret  

Chr. R. skrev:

Jeg har netop fået et billed af en af de små nyheder vi får mulighed for at opleve på dagen.

Og der er hverken krav om køb eller betaling for adgang



nyhed og nyhed, det er vel så meget sagt

Den model har nogle år på bagen efterhånden.. en 2 vejs højttalere med bundkasse, dog er filteret et rent 3 vejs. Jeg har aldrig hørt den konstruktion, men standeren i sig selv blæste benene væk under mig, da jeg hørte den første gang.


Til top Vis M.W.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af M.W.
 
Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1113
Sendt: 30 August 2008 kl. 21:54 | IP-adresse registreret  

M.W. skrev:
nyhed og nyhed, det er vel så meget sagt  ...

Alle nyhederne mm. skal ikke røbes på forhånd. Du ved jo også at der er flere rigtig "store" nyheder på vej.

Så bak nu op om dette arrangement derude, og måske kommer der så yderlig en spændende deltager på dagen   



__________________
M.v.h.
Christian
Til top Vis Chr. R.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Chr. R. Besøg Chr. R.'s Websted
 
Henne
Lukket konto
Lukket konto

Dobbeltprofil.

Bruger siden: 16 November 2007
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 30 August 2008 kl. 22:00 | IP-adresse registreret  

Peak Cosult er toppen af toppen, men de der kabler ( Purist Audio ) er da lige til at lukke op og skide i, de er efter min mening ingenting værd.

Fatter ikke Per gider have dem spændt foran, de lukker sku da alting inde.

 

 



__________________
Hej hej
Til top Vis Henne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henne
 
Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1113
Sendt: 30 August 2008 kl. 22:07 | IP-adresse registreret  

Henne skrev:
Peak Cosult er toppen af toppen, men de der kabler ( Purist Audio ) er da lige til at lukke op og skide i, de er efter min mening ingenting værd.

Fatter ikke Per gider have dem spændt foran, de lukker sku da alting inde.

Nu går denne tråd ikke ud på at debattere kvaliteten af de forskellige produkter på forhånd. Måske har du ret, måske har du ikke. Men dette er deltagerne meget klogere på, når vi har været forbi og både lytte og spørge på dagen   



__________________
M.v.h.
Christian
Til top Vis Chr. R.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Chr. R. Besøg Chr. R.'s Websted
 
virious
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 17 Oktober 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 1508
Sendt: 31 August 2008 kl. 21:20 | IP-adresse registreret  

Jeg ønsker at deltage - dog ikke med 100% sikkerhed - tjekker kalenderen en af de nærmeste dage.

Hvorfor? Svaret er simpelt: Fordi jeg elsker musik!

Mvh.
Til top Vis virious's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af virious Besøg virious's Websted
 
Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1113
Sendt: 31 August 2008 kl. 21:45 | IP-adresse registreret  

virious skrev:
Jeg ønsker at deltage - dog ikke med 100% sikkerhed - tjekker kalenderen en af de nærmeste dage.

Hvorfor? Svaret er simpelt: Fordi jeg elsker musik!

Mvh.

Nice

For god ordens skyld skal det nok nævnes, at at udvælgelseskriteriet er et oprigtigt ønske om at deltage, og man således ikke behøves at være nørd typen



__________________
M.v.h.
Christian
Til top Vis Chr. R.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Chr. R. Besøg Chr. R.'s Websted
 
peak
Branchemedlem
Branchemedlem

Peak Consult

Bruger siden: 16 November 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 55
Sendt: 02 September 2008 kl. 01:05 | IP-adresse registreret  

Chr. R. skrev:

Jeg har netop fået et billed af en af de små nyheder vi får mulighed for at opleve på dagen.

Og der er hverken krav om køb eller betaling for adgang



__________________
Peak
Til top Vis peak's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af peak Besøg peak's Websted
 
peak
Branchemedlem
Branchemedlem

Peak Consult

Bruger siden: 16 November 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 55
Sendt: 02 September 2008 kl. 01:08 | IP-adresse registreret  

M.W. skrev:
[QUOTE=Chr. R.]

Jeg har netop fået et billed af en af de små nyheder vi får mulighed for at opleve på dagen.

Og der er hverken krav om køb eller betaling for adgang



nyhed og nyhed, det er vel så meget sagt

Den model har nogle år på bagen efterhånden.. en 2 vejs højttalere med bundkasse, dog er filteret et rent 3 vejs. Jeg har aldrig hørt den konstruktion, men standeren i sig selv blæste benene væk under mig, da jeg hørte den første gang. 


Nej Dette er en meget GAMMEL konstruktion Peak Consult Bringer the Dragon 

__________________
Peak
Til top Vis peak's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af peak Besøg peak's Websted
 
peak
Branchemedlem
Branchemedlem

Peak Consult

Bruger siden: 16 November 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 55
Sendt: 02 September 2008 kl. 01:22 | IP-adresse registreret  

Jeg tror denne tråd er løbet lidt "løbsk"

Det billede der er brugt har intet med det vi havde intentioner om at bruge.

Min dealer i Danmark har forespurgt om en demo den 27 September.

Det har vi sagt ja til med et sæt Dragon, det vi mener er "outstanding" performance.

Andet er ligegyldigt, det jeg ser er gl. ht. og intet med dette at gøre.

Såfremt jeg ikke ser noget dementi til dette billede ønsker Peak Consult ikke videre deltagelse.



__________________
Peak
Til top Vis peak's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af peak Besøg peak's Websted
 
peak
Branchemedlem
Branchemedlem

Peak Consult

Bruger siden: 16 November 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 55
Sendt: 02 September 2008 kl. 01:29 | IP-adresse registreret  

Henne skrev:

Peak Cosult er toppen af toppen, men de der kabler ( Purist Audio ) er da lige til at lukke op og skide i, de er efter min mening ingenting værd.

Fatter ikke Per gider have dem spændt foran, de lukker sku da alting inde.

 

Lige hvad jeg sagde:

Aldrig skal jeg bruge eller have dette kabel.

Jeg må æde de ord i mig med de nye. Jeg har haft de største til en halv million og sagt: Gå hjem.

Men disse er gode. Jeg gider ikke de store og de små, men "disse nye" gør noget jeg aldrig har hørt før.

Peak

 

 

 

 



__________________
Peak
Til top Vis peak's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af peak Besøg peak's Websted
 
peak
Branchemedlem
Branchemedlem

Peak Consult

Bruger siden: 16 November 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 55
Sendt: 02 September 2008 kl. 01:49 | IP-adresse registreret  

Der er fra forhandlerens side ønsket et demo rum for The dragon og det har han fået.

At jeg personlig skal deltage, det må være op til debat for de deltagene gæster.

Jeg har det sådan; at hvis det er opkast og "jeg kan" bedre diskusioner, så er det nok bedre, at jeg får en en god weekend, da jeg har 5 messer før og efter i Septmber og Oktober med 125 rejse timer for an. Så hvis dette skal blive til noget må i tage jer lidt sammen.

 

Peak

 



__________________
Peak
Til top Vis peak's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af peak Besøg peak's Websted
 
Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1113
Sendt: 02 September 2008 kl. 08:41 | IP-adresse registreret  

peak skrev:
Det billede der er brugt har intet med det vi havde intentioner om at bruge.

Jeg beklager at jeg har misforstået den kortfattet mail jeg fik fra Brian, og har (næsten) ikke været på nette de seneste knap 40 timer.

peak skrev:
Det har vi sagt ja til med et sæt Dragon, det vi mener er "outstanding" performance.

Helt korrekt. 

peak skrev:
Såfremt jeg ikke ser noget dementi til dette billede ønsker Peak Consult ikke videre deltagelse.

Det skulle nu være være bragt fra min side



__________________
M.v.h.
Christian
Til top Vis Chr. R.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Chr. R. Besøg Chr. R.'s Websted
 
peak
Branchemedlem
Branchemedlem

Peak Consult

Bruger siden: 16 November 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 55
Sendt: 06 September 2008 kl. 03:13 | IP-adresse registreret  

Hej Christian,

Det lyder perfekt i mine ører.

Vi vil have et sæt "Drager" i det store rum.

I det lille rum vil vi have et sæt prinsess monitors i acryl med et sæt Marantz som lifestyle setup, hvis Brian vil som vi håber på.

Lad os se hvad dagen bringer af goder.

Peak



__________________
Peak
Til top Vis peak's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af peak Besøg peak's Websted
 
Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1113
Sendt: 06 September 2008 kl. 10:43 | IP-adresse registreret  

peak skrev:
...Lad os se hvad dagen bringer af goder.

Peak

Nu kender jeg (lidt) af dagens program, så herfra tælles der ned

Nå det så er sagt, så er det ved at være tid for din tilmelding. Ledige pladser vil efterfølgende blive besat til anden side af hhv. Brian og Per.



__________________
M.v.h.
Christian
Til top Vis Chr. R.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Chr. R. Besøg Chr. R.'s Websted
 
kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2146
Sendt: 06 September 2008 kl. 14:05 | IP-adresse registreret  

Spændende, ser frem til og både se og ikke mindst høre Peak´s store sataner. 'udfra hvad jeg lige kan se, ser det ud til der langt et enormt arbejde i finishen. Hvis de så bare spiller halvt så godt som de ser ud, så der dømt lyd af stor format.

__________________
Kenneth
Til top Vis kennethjensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethjensen Besøg kennethjensen's Websted
 
Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1113
Sendt: 06 September 2008 kl. 14:10 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:
Spændende, ser frem til og både se og ikke mindst høre Peak´s store sataner...

Dette sammenholdt med din pb, tager jeg som et ønske om at deltage. Så må tiden vise om du vil overleve på trods af manglen af både vinyl og rør  



__________________
M.v.h.
Christian
Til top Vis Chr. R.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Chr. R. Besøg Chr. R.'s Websted
 
kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2146
Sendt: 06 September 2008 kl. 15:57 | IP-adresse registreret  

Chr. R. skrev:

kennethjensen skrev:
Spændende, ser frem til og både se og ikke mindst høre Peak´s store sataner...

Dette sammenholdt med din pb, tager jeg som et ønske om at deltage. Så må tiden vise om du vil overleve på trods af manglen af både vinyl og rør  

Jeg kan vel selv medbringe hahaha  kunne vore sjovt og se min lille dynaco se spille på de store peak  



__________________
Kenneth
Til top Vis kennethjensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethjensen Besøg kennethjensen's Websted
 

Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes