Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2025 | 21:16   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Udstillinger og messer
 HIFI4ALL Forum : Udstillinger og messer
Emne Emne: Træf hos Av-connection i Sønderborg (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Deeablo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2006
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 05 Februar 2008 kl. 08:53 | IP-adresse registreret  

Audiovector S3 demo i Sønderborg

Da der ikke er andre der har oprettet denne tråd, så vil jeg da gøre det.

Av connection havde inviteret til demo af den nye Audiovector S serie og så måtte turen jo gå til Sønderborg.

Det var først gang jeg satte benene i butikken, men bestemt ikke sidste gang. Butikken syner af entusiasme og tilbyder masser af lækkert gear og grej.

Da jeg ankom var jeg ret lettet over at se så mange som var dukket op. Demoen blve afholdt over 3 gange og der var rig mulighed for at spørge ind til de nye ht´ere og Peter Stenberg fra Audiovector kan sit kram.

Demoen forløb smertefrit. Vi lyttede til en masse spændende musik som virkelig fik S serien til at fremstå som den klasse ht´er den er.

Vi fik hele turen og startede med S3 standarten som gjorde et lækkert indtryk. Designet er bare flot!

Lyden er varm, direkte og Stenberg forstod at vælge musikken så ht´erne gengav det, som den gruppe Audiophile gerne ville høre.

Vi gennemgik alle i serien og sluttede af med S3 Avantgarde. Topmodellen i S3 serien. Og sikke en lyd.

Lyden kan ikke beskrives, den skal simpelthen opleves!

I takt med at flere og flere af de frem mødte sad med kæmpe smil på læben, fik Stenberg også et kæmpe smil frem.

Han gjorde det rigtig godt og folk var synligt begejstrede.

Efter demoen som varede lige godt 45 min, kom turen til det næste hold. Vi som havde fået demoen blev ledt ind i av-connections snurrerundt afdeling hvor der var demo af 2 projektorer, Audiovector højtalere og 2 forskellige subber.

Demoen var ret sjov da "drenge-røvs-banden" som sad derinde var i højt humør.

Der blev fyret jokes af til filmen spider man 3, som igen skal rede en masse kvinder og sig selv ud af frygtellige situationer.

Det mest imonerende ud over lyd og billede ved den demo, var nok den ene Velodyne sub. Hold da %/(#)/E!!!!

Demoen bød på drikke og lidt af det søde og stemningen var generelt ret god. Efter alle tre hold havde hørt S3 serien havde folk rig mulighed for at bombardere både Stenberg og av-connections folk med spørgsmål.

Alt i alt var det en super aften i Av-connection og demoen må siges at være en succes.

Desværre har jeg inden billeder  Cry

Nordost flatline
kommer snart Audiovector MI3
Til top Vis Deeablo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Deeablo

helledie
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 April 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 05 Februar 2008 kl. 09:04 | IP-adresse registreret  

Æv æv.. Det gad jeg godt ha' oplevet:( Men dejligt at du skriver om det Glæder mig meget til at høre dem.

/Jonathan

Til top Vis helledie's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af helledie

Bager
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 13 Februar 2008 kl. 00:49 | IP-adresse registreret  

Jeg hørte audiovector s3 avantgarde idag og jeg er enig. Den virker som en ret homogen højttaler. God solid bund, fremtræden mellemtone og diskant. Det virker ikke til at den fremhæver noget frem for andet. En af dens umiddelbare forcer er at den spiller - i mine ører - virkelig åbent. Den virker meget engageret og interessant at høre på.
Jeg hørte den dels på et state-of-the-art marantz anlæg og dels på en densen b110. Forskellen var ret tydelig i bunden som ikke var helt så veldefineret, men stadig fin. Lyden var ikke helt så velopløst og en anelse aggressiv i mine ører, men ikke signifikant. En ambitiøs blanding der langt hen ad vejen gør mange ting rigtigt. Højttalerne og densen-forstærkeren efterlod nogle rigtig gode indtryk.
Til top Vis Bager's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bager

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes