Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 04:28   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Cassandra Wilson: Tunderbird (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Svend88
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske

Bruger siden: 14 December 2008
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 28 November 2009 kl. 09:54 | IP-adresse registreret  

Sidder og lytter til Tunderbird med Cassandra Wilson igen, igen. Fed musik, sådan en blandning af tilbagelændet jazz over lounge inspireret musik til tyk beskidt blues og så lidt reggae inspireret rytmner lige pludselig. Selv om det musikken stikker i alle retninger, så hænger pladen sammen som en helhed. Har lånt den som download på netmusik.dk. Men den bliver indkøbt til CD samlingen, det er helt sikkert. Og så har hun en cool sangstemme. Tjek den ud
Til top Vis Svend88's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend88

Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 28 November 2009 kl. 10:25 | IP-adresse registreret  

Svend88 skrev:
Sidder og lytter til Tunderbird med Cassandra Wilson igen, igen. Fed musik, sådan en blandning af tilbagelændet jazz over lounge inspireret musik til tyk beskidt blues og så lidt reggae inspireret rytmner lige pludselig. Selv om det musikken stikker i alle retninger, så hænger pladen sammen som en helhed. Har lånt den som download på netmusik.dk. Men den bliver indkøbt til CD samlingen, det er helt sikkert. Og så har hun en cool sangstemme. Tjek den ud

ja, den er i samlingen, cool ja, og lidt mystisk. Kvalitet

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem

Juspur
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 29 November 2009 kl. 00:22 | IP-adresse registreret  

Ja - og så er der dyyyb bas på flere numre (det har kostet flere fuldtone-enheder livet gennem tiderne, skal jeg huske at sige). I øvrigt er Cassandra Wilson lidt spøjs - hver anden plade er nærmest uhyre "standard-jazz" og hver anden mere eksperimenterende....
Til top Vis Juspur's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Juspur

Svend88
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske

Bruger siden: 14 December 2008
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 29 November 2009 kl. 11:21 | IP-adresse registreret  

Juspur skrev:
Ja - og så er der dyyyb bas på flere numre (det har kostet flere fuldtone-enheder livet gennem tiderne, skal jeg huske at sige). I øvrigt er Cassandra Wilson lidt spøjs - hver anden plade er nærmest uhyre "standard-jazz" og hver anden mere eksperimenterende....
Ja den dybe bas lagde jeg også mærke til på de små PC højt. og ser frem til at fodre CD'en til min sub Den er købt på amazon. Så den sku' snart være i hus. Hvis hver 2. CD er lidt eksperimenterende, så ska' jeg da lige tjekke noget mere ud. Jeg nemlig kun taget et lyt på thunderbird og så hendes nyeste (tror jeg det  var) og den var for meget standard jazz lige for min smag (men ikke absolut ikke dårligt)
Til top Vis Svend88's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend88

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes