Forfatter |
|
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9878
|
Sendt: 10 September 2015 kl. 21:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. Er der nogen, der tilfældigvis har Frede Fup Hot......Klitt på MP3 fil eller FLAC? Jeg har godt nok lige fået fat på lp'en (endelig) men den kan man jo ikke sådan lave en sådan fil med. Kunne købe en af disse 300kr pladespiller med USB, men det bliver ikke godt. Eller har man et link til, hvor man kan downloade den i dette format. Har man den i sin samling, vil jeg meget gerne have en kopi sendt i pm eller mail kan oplyses der.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|
Kjeldsen Branchemedlem

Kjeldsens forbindelser
Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9389
|
Sendt: 10 September 2015 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor ikke blot smide signalet ind i din PC og lave en MP3 eller Flac. Du behøver da ikke købe en USB pladespiller.
|
Til top |
|
|
vilmann Branchemedlem

Nerds
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2390
|
Sendt: 10 September 2015 kl. 23:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
De gamle plader med Frede Fup blev aldrig udgivet på CD. Man troede at masterbåndende var gået tabt. Men jeg læste forleden dag at de de er blevet fundet og Frede himself arbejder på at få trykt CDer.
|
Til top |
|
|
gasolin Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2009 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2599
|
Sendt: 11 September 2015 kl. 02:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Mr.Andersen Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2015 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 38
|
Sendt: 11 September 2015 kl. 10:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Gekkofinger Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2015 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1109
|
Sendt: 11 September 2015 kl. 18:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Trods at jeg var punker den gang i start 80érne må jeg sige, at jeg har frekventeret en del Frede Fup koncerter. Lige fra Staden til
Ishøj Centeret! Den fedeste var dog i Dyrehaven med Halberg og Larsen.....det var sgu ret fedt! God jagt!
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6373
|
Sendt: 11 September 2015 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Allano.... tror da bare, at jeg spiller pladen, recorder den på PC´en og laver en både flac og mp3 til dig. Kan du vente til Hifi og Surround messen, så ta´r jeg den med. Alternativt må vi installere Lite-FTP, så du kan hente den online..... Du bestemmer __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
Til top |
|
|
allanowich Forum Bruger

|
Sendt: 12 September 2015 kl. 12:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det må du meget gerne, Hasse. Det med Lite-FTP lyder godt. Så napper jeg den dér. Jeg har kun en bærbar uden analoge indgange, eller har heller ikke en A/D konverter, samt programmer til at lave det. Det kan nu heller ikke betaler sig at få disse ting, da jeg kun skal have dette en enkelt gang. Det er jo ikke noget jeg skal lave fremover. Så mange tak, Hasse.....det må du gerne gøre. Jeg kommer næppe på messen. * * __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|
allanowich Forum Bruger

|
Sendt: 18 September 2015 kl. 21:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg fik løst sagen med Boydk's hjælp, så tak til Hasse og de øvrige her i tråden.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

|
Sendt: 19 September 2015 kl. 04:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du ku´ jo osse prøve at lytte en af dem, bare for at høre, hvor knitrefri så´n en Hot Klit kan lyde  __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
Til top |
|
|
allanowich Forum Bruger

|
Sendt: 19 September 2015 kl. 11:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, komprimeringen fjerne jo nok en del af dem.  Det lyder som din spille har et seks kantet leje og nålen er noget underdrejet. Et slør på 4 mm, synes også at være hørbart. Du trænger vist til en ny spille. Måske en gul Philips rejse grammofon med en højttaler i låget.  *  *  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

|
Sendt: 19 September 2015 kl. 14:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Allano..... nu skuffer du mig. Havde troet, at du igennem dit lange liv havde lært at sortere de lyde, der opstår inde i hovedet, fra og så bare nyde musikken. I øvrigt skal du ikke spille sådanne CD´er på din grammofon    . __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
|
Til top |
|
|
B.A.T.man Forum Bruger

Bruger siden: 25 Marts 2010 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 4
|
Sendt: 19 September 2015 kl. 15:46 | IP-adresse registreret
|
|
|