Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 09:25   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: lcaudio (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
heltedellen
Lukket konto
Lukket konto

Tak for indsatsen, Nicolai!

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 13 Februar 2012 kl. 23:50 | IP-adresse registreret  

hejsa mon lcaudio er sponsor her på siden for så tør jeg da ikke skrive om min erfaring med reklamatin hos gert ;o)
sendte 2 zappulse trin ind til ham sidste år da jeg ikke ku få mdem til at spille ...det viser sig at jeg så havde en defekt psu (ensretter) og det ene trin har så svejset den ene transistor ...vi bliver til den tid enige om at slå halvb skade og dele udgiftenj til et nyt trin (DET ANDET VAR STADIG OK)  ok da ikke så slemt igen kan man mene selvom det da ikke kan koste ham mange basører at lodde en ny trans i som importør og mproducent af disse trin ...
sender ham så en ny mail forleden (han svarer faktisk på en søndag ;o) service)
men vil nu ha at jeg bestiller for 1650 kr på hans webshop for at få 2 moduler retur der virker ...ting jeg slet ikke har brug for ...hans argumentation til dette "krav" var at han ikke solgte brugte varer hmmmm var det ikke en reklamationsag ???
mener i selv han er rimelig'
måske skulle man tilføje at han på hans side faktisk skriver at disse trin skulle være beskyttet mod diverse fejlstrøm og at han i tidligere byggebøger skrev at de sagtens ku holde til 80volt dc ind ...jeg kørte med max 77 volt ubelastet spænding ...han har dogh senere rettet denne max spænding til 75 volt ....men snere data kan jkeg da ikke bruge til noget da jeg købte dem da han skrev 80 volæt og hans egen teknikker gennem mailkorospondance forklarede at man skulle flerne den blå diode og så ku de sagten køre 80 volt og endda en smule mere
undskylder for mine pølsefingretastefejl ;O)
HVAD MENER I SELV ER RIMELIGT ???  ...er jeg en urimelig kunde ?? der krøver at hans ting kan mere end de er bygget til eller følger mjeg de specs han selv har givet ??
og er hans krav om  køb på 1 trin samt 3 ht terminaler rimeligt for mine moduler retur hvor kun det ene var defekt =???
Til top Vis heltedellen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af heltedellen Besøg heltedellen's Websted

heltedellen
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 13 Februar 2012 kl. 23:54 | IP-adresse registreret  

ps jeg går stærkt uds fra at han har misforstået min mail og ikke har forstået ast der er tale om de defekte trin jeg sendte til ham sidste år 
Til top Vis heltedellen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af heltedellen Besøg heltedellen's Websted

highenden
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 November 2011
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 13 Februar 2012 kl. 23:58 | IP-adresse registreret  

heltedellen skrev:
ps jeg går stærkt uds fra at han har misforstået min mail og ikke har forstået ast der er tale om de
defekte trin jeg sendte til ham sidste år 

Måske skal forståelsen lige på plads inden der skrives her på siden

heltedellen
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 14 Februar 2012 kl. 00:05 | IP-adresse registreret  

highenden tjaaa ...havde jo reg´net med et svar fra ham på mail idag da jeg igår gjorde det helt klart at det var den reklamationssag fra sidste år der var tale om .....hans første svar var jo kun under en time unmder vejs endda på+ en søndag ...ej er ikke sikker på hvor lang tid svaret var under vejs men var ihvertfald overrasket over hastigheden ...stilhed er i minh underli8ge verden ikke et godt tegn 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes