| Forfatter |
|
ludvig Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juli 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 146
|
| Sendt: 24 Maj 2011 kl. 18:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige installeret nyt bredbåndsmodem. Efter installationen ville jeg, som det første, prøve at logge mig ind på hjemmesiden for Tapeconnection. Men det kunne desværre ikke lade sig gøre. Jeg forsøgte så med HIFIALL, og her var ingen problemer.
Senere forsøg med forbindelse til Tapeconnections hjemmeside fra forskellige computere har også mislykkedes.
Er årsagen en opdatering hos Tapeconnection eller hwa? Håber da ikke, at Tapeconnection har drejet nøglen den forkerte vej...
Med venlig hilsen Ludvig
|
| Til top |
|
| |
ning Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 534
|
| Sendt: 24 Maj 2011 kl. 18:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan heller ikke logge på, så der er nok et eller andet galt med deres hjemmeside. Kørte forbi butikken i eftermiddags, og den lever da i bedste velgående
__________________ mvh Ning
|
| Til top |
|
| |
BertelB Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 10 Marts 2011 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 657
|
| Sendt: 24 Maj 2011 kl. 18:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
De er vist hostet hos scannet, og de har haft problemer i dag:
http://www.scannet.dk/dk/driftstatus/
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 24 Maj 2011 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved ikke om det bare er mig, men det er altså pudsigt, at der ikke skal mere til, før folk tror at en forhandler er ved at gå nedenom og hjem.
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 24 Maj 2011 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle skrev:
Jeg ved ikke om det bare er mig, men det er altså pudsigt, at der ikke skal mere til, før folk tror at en
forhandler er ved at gå nedenom og hjem.
 |
|
|
Ja billede og lyd forhandle har det med at lukke på stripe, og tit lukke de pluslige
Så tror da pokker at folk blive nevøs når man ikke kan komme i kontakt til en give hjemmeside
Se bare hvordan det gik da hfif4all siden der var nede over nogle gang, har blive hifi4all dømt lukket i andre forum
Tro desværre at vi se mere og mere at dette, da det lader til at hacke er blevet glad for Dansk hjemmesider
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 24 Maj 2011 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
wildstyle skrev:
Jeg ved ikke om det bare er mig, men det er altså pudsigt, at der ikke skal mere til, før folk tror at en
 |
|
|
Ja billede og lyd forhandle har det med at lukke på stripe, og tit lukke de pluslige
Så tror da pokker at folk blive nevøs når man ikke kan komme i kontakt til en give hjemmeside
Se bare hvordan det gik da hfif4all siden der var nede over nogle gang, har blive hifi4all dømt lukket i andre forum
Tro desværre at vi se mere og mere at dette, da det lader til at hacke er blevet glad for Dansk hjemmesider  |
|
|
Er det ikke bare et tegn på at folk bruger mere tid bag computeren og dermed har "glemt" hvordan man agerer i den virkelige verden? MVH WRONG  __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 25 Maj 2011 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
wildstyle skrev:
 |
|
|
Tro desværre at vi se mere og mere at dette, da det lader til at hacke er blevet glad for Dansk hjemmesider  |
|
|
Ja, det er da set før, men jeg synes stadig det er overdrevet, at der skal postes om det på forum, hver gang en forhandlers side er nede i nogle timer. Hvis siden havde været ude af funktion i en måned, og det var umuligt at få fat på forhandleren via telefon, så havde det været en anden sag. Hvis man er vant til at begå sig på nettet, så vil man nok også hurtigt opdage, at lidt nedetid engang i mellem er helt normalt. Det er de færreste (nok ca. ingen) hjemmesider, som kører hele året rundt, uden at have nedetid. Der vil altid være vedligeholdelse eller eventuelle host/server problemer, som forårsager dette.
|
| Til top |
|
| |
Kjeldsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Online Indlæg: 9422
|
| Sendt: 25 Maj 2011 kl. 15:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg arbejder med SAP i det daglige, og hvis de skulle gå neden om og hjem, hver gang det er nede eller langsomt, så så det skidt ud
|
| Til top |
|
| |
Ilcommamdante Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 157
|
| Sendt: 25 Maj 2011 kl. 17:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kjeldsen skrev:
Jeg arbejder med SAP i det daglige, og hvis de skulle gå neden om og hjem, hver gang det er nede eller langsomt, så så det skidt ud |
|
|
Ja, hvis roderiet jeg er ansat ved skulle lukke hver gang de havde total IT bøvl lukkede de flere gange om ugen.
|
| Til top |
|
| |
Damnit Udelukket fra forum

Bruger siden: 16 April 2011 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 125
|
| Sendt: 25 Maj 2011 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kjeldsen skrev:
Jeg arbejder med SAP i det daglige, og hvis de skulle gå neden om og hjem, hver gang det er nede eller langsomt, så så det skidt ud |
|
|
SAP works in mysterious ways 
|
| Til top |
|
| |
timur Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 395
|
| Sendt: 25 Maj 2011 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
SAP= Slow And Painfull... Er heldigvis kun en "light" bruger af programmet.
OT:
Min laptop har ikke kunnet vise TP´s hjemmeside i lang tid.. __________________ juhu
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
|
| Sendt: 25 Maj 2011 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
timur skrev:
SAP= Slow And Painfull... Er heldigvis kun en "light" bruger af programmet.
OT:
Min laptop har ikke kunnet vise TP´s hjemmeside i lang tid.. |
|
|
Hehe. SAP= Slow And Painfull=PC med Windows styresystem
|
| Til top |
|
| |
Vilstrup Forum Bruger

Bang & Olufsen sælger
Bruger siden: 08 April 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 307
|
| Sendt: 25 Maj 2011 kl. 20:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror ikke på at Tape Connection lukker, de har da en kanon forretning. Men selvfølgelig det er krise tider og mange special butikker lukker. Men prøv at ring til dem i morgen, og spørg dem hvad der sker med deres hjemmeside. __________________ Mvh.
Vilstrup
|
| Til top |
|
| |
Vilstrup Forum Bruger

Bang & Olufsen sælger
Bruger siden: 08 April 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 307
|
| Sendt: 25 Maj 2011 kl. 20:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vilstrup skrev:
|
Jeg tror ikke på at Tape Connection lukker, de har da en kanon forretning. Men selvfølgelig det er krise tider og mange special butikker lukker. Men prøv at ring til dem i morgen, og spørg dem hvad der sker med deres hjemmeside.
|
|
|
Jeg er sikker på, at hvis det er deres hjemmeside den er galt med, så siger det nok hvis du ringer til dem. De plejer at give ærlige svar. __________________ Mvh.
Vilstrup
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
|
| Sendt: 25 Maj 2011 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vilstrup skrev:
Vilstrup skrev:
Jeg tror ikke på at Tape Connection lukker, de har da en kanon forretning. Men selvfølgelig det er krise tider og mange
special butikker lukker. Men prøv at ring til dem i morgen, og spørg dem hvad der sker med deres hjemmeside.
|
|
|
Jeg er sikker på, at hvis det er deres hjemmeside den er galt med, så siger det nok hvis du ringer til dem. De plejer at give
ærlige svar. |
|
|
Så må man bare ikke håbe at telefoner også er nede, for så kan de blive er surt show for Tape Connection
|
| Til top |
|
| |
CARS10 Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
| Sendt: 25 Maj 2011 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prøv at spørge på Recordere,så kan det være at Otto svarer,det kan han jo ikke her,da han er smidt ud.
carsten
|
| Til top |
|
| |
LBJensen Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juli 2010 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 8
|
| Sendt: 25 Maj 2011 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://www.facebook.com/tapeconnection
Pga. serverproblemer hos ScanNet som hoster vores hjemmeside, er det desværre ikke muligt at besøge vores hjemmeside i
øjeblikket. Problemerne skulle i følge dem, gerne være løst i løbet af i aften. Vi beklager.
Står der på deres facebook side.
No offense. Men det er saftsulme hurtigt at folk begynder at spekulere....
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
|
| Sendt: 25 Maj 2011 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
LBJensen skrev:
No offense. Men det er saftsulme hurtigt at folk begynder at spekulere.... |
|
|
Ja live gå hurtig idag, hvad der var i morgens er der ikke med sikkerhed i aften.
Ellers se det ud til at vesten er uden for en massiv hacker angreb, og især Danmark har hacker kaste der kærlighed på.
Måske er vi på vej til et cyber terror angreb, for at bringe venstre økonomisk i knæ, så man kan gå ind og lave et stor terror
angreb.
Og da Danmark åbenbart stå for skud, kunne det tyde på at disse cyber angreb, er styret af eller flere østlanske
terrorgrupper.
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 26 Maj 2011 kl. 07:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
LBJensen skrev:
No offense. Men det er saftsulme hurtigt at folk begynder at spekulere.... |
|
|
Ja live gå hurtig idag, hvad der var i morgens er der ikke med sikkerhed i aften.
Ellers se det ud til at vesten er uden for en massiv hacker angreb, og især Danmark har hacker kaste der kærlighed på.
Måske er vi på vej til et cyber terror angreb, for at bringe venstre økonomisk i knæ, så man kan gå ind og lave et stor terror angreb.
Og da Danmark åbenbart stå for skud, kunne det tyde på at disse cyber angreb, er styret af eller flere østlanske terrorgrupper.
|
|
|
Jeg håber ikke at du får stress af det, du lige har skrevet her..... __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 26 Maj 2011 kl. 07:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle skrev:
Jeg ved ikke om det bare er mig, men det er altså pudsigt, at der ikke skal mere til, før folk tror at en forhandler er ved at gå nedenom og hjem.  |
|
|
Det er efterhånden en normal tendens, og i stedet for at tænke selv og finde andre måder at kontakte på (læs telefon), så skynder vi os da på et forum istedet for at høre hvad folkene derinde kan gætte sig til, og bang....så ruller historien.
Pointen er, hvis hjemmesiden ikke virker, så grib telefonen og tag direkte fat i butikken. Det kunne være gjort mange gange på den tid, det har taget at vente på et svar i et forum. __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |