Sendt: 16 August 2010 kl. 00:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg vil indledningsvis lige sige, at jegabsolut ingen interesser har i salg eller andet vedr denne foretning - jeg arbejder i sundhedssektoren
gennem mange år. Men tilbage til emnet....igen og igen har jeg oplevet særdeles fornem service i denne butik  Jeg er ihærdig og total
dedikeret vinylfreak, og køber et ikke uanseelig antal plader hos div forhandlere, og har således også relativt høje kvalitetskrav mht til det, jeg
udsætter min meget dyrbare/kostbare Pu for. Som mange andre lidelsesfælder oplever jeg ofte fejl og fatale skrammer på helt nye
vinyler...kommer hjem med et nyindkøbt tryk, der lyder som et gammelt genbrugsfund fra det lokalt bibliotek med mange års hård misbrug på
bagen. Hvergang jeg så har henvendt mig i butikken med klager over det indkøbte - uanset fejlens størrelse - har jeg kun mødt stor velvilje og
service...ingen mistro og ..."nå ja, det er jo ikke noget at tale om, det bytter vi ikke" En glad mand(mig) har forladt butikken hvergang og
således vendt tilbage igen med nye indkøb og bestillinger...og man får faktisk også en sms, når bestillinger er kommet  ingen glemt...
Bare lidt stor glæde over hverdagens gode oplevelser
Jeg tænker, at andre har lign oplevelser med de både skidte og gode vinyler....hvad har du af oplevelser...
Venligst
__________________ Jo mere jeg ved, jo mindre ved jeg, at jeg ved!
|