Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2025 | 23:52   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Forhandlerens brug af (eks)kundes tid.. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kaizers
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 November 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 487
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 14:20 | IP-adresse registreret  

God eftermiddag

Jeg fik tidligere en opkrævning fra et bestemt firma, hvor jeg for lang tid siden ( ca. 3 år) havde opsagt mit abonnement, men har siden hen fået
en faktura i ny og næ, hvor jeg så har kontaktet firmaet for at få styr på tingene.. Hver gang (nu 3. gang vil jeg skyde på) har det beroet sig på
en fejl i deres system, men jeg har omend brugt over 30 min i telefon samt 30 min af min formiddag hver gang på at få dem til at forstå det var
deres fejl, og jeg derfor ikke ville betale pågældende opkrævning.

Hvor synes i grænsen går før man skal sende en regning den anden vej for brug af tid og telefon regning (eller firmaet sendte et par flasker vin
denne vej). ?
Ikke at det drejer sig om umådelig mængder af penge, men mere princippet i at jeg som tidligere kunde skal bruge tid på at de har lavet en fejl.
Hvis jeg ikke brugte tiden, ville jeg jo ende med at få rykkere samt antageligt til sidst ende i RKI - hvilket ingen antageligt har lyst til.

Til top Vis Kaizers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kaizers
 
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6374
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 14:26 | IP-adresse registreret  

Taler vi om en hifi-forhandler, eller noget ikke hifi-relateret?

Et udenlandsk hifimagasin måske?
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer
 
Kaizers
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 November 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 487
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 14:44 | IP-adresse registreret  

Tv-leverandør... For nu ikke at hænge firmaet ud, da det ikke er det, det handler om.
Til top Vis Kaizers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kaizers
 
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6374
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 14:54 | IP-adresse registreret  

Kaizers skrev:
Tv-leverandør... For nu ikke at hænge firmaet ud, da det ikke er det, det handler om.

Send dem et anbefalet brev, hvor du beder dem rette problemet straks, eller modtage en opkrævning på din tid.

Bed dem ved samme lejlighed betale dine udgifter, ved at sende anbefalet.

(Hvis det var mig, ville jeg gøre det på den måde)


__________________
Blondine-energi løser verdens problemer!
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer
 
floe
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Maj 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3160
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 15:05 | IP-adresse registreret  

System og proces-fejl sker jo alle vegne. Det er bestemt heller ikke noget din TV-udbyder ønsker, hverken for dig eller dem selv. De har mistet en kunde og samtidig brugt en masse tid og penge på at bringe situationen i orden.

Jeg kan godt forstå at du føler dig frustreret, og fejl som denne bør jo ikke forekomme. Omvendt er det nok svært at gardere sig helt imod sådanne, hvis en virksomheds infrastruktur er tilpas kompleks.


__________________
Floes Pro-Ject god lyd på kontoret

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe
 
Mercury
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2172
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 15:13 | IP-adresse registreret  

Bed dem sende en bekræftelse med sagsnummer når de har slettet dig af alle deres systemer og på at sagen er ude af verden.

Hvis de så kontakter dig igen kan du uden tidstab sende dem en mail med sagsnummer, så skulle den være overstået tror jeg.

mvh. M

Til top Vis Mercury's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mercury
 
spped six
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 781
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 15:39 | IP-adresse registreret  

Jeg kan sagtens forstå din frustration Kaizers. Det er irriterende at skulle bruge tid og kræfter på at få rettet et problem/løst en fejl man ikke direkte selv er skyld i. På den anden side har jeg også forståelse for, at der begås fejl.

Jeg har dog snart oplevet en del af sådanne problemer, og med det arbejde jeg har, har jeg typisk ikke mulighed for i min fritid at kontakte modparten inden for hans alm. åbningstid for at få løst problemet. Jeg er derfor nødt til enten at tage fri eller ordne probelmet i min arbejdstid. Dette er ikke rimeligt over for min arbejdsgiver. Slet ikke, når jeg ofte oplever, at det er mig, der skal være den drivende kræft for at få løst problemet. Der skal titi en del opringninger til, før modparten fatter, hvor problemet ligger.

Jeg er derfor begyndt at oplyse dem om, at første henvendelse er gratis. Skal jeg efterfølgende rette henvendelse til dem igen, fordi probelmet endnu ikke er løst, så forbeholder jeg mig retten til at kræve betaling for den tid, jeg har brugt på sagen.

Det samme gør sig gældende, når jeg er nødt til at tage fri fra arbejde for at lukke en håndværker ind, der har oplyst, at han kommer mellem kl. 8 og kl. 16 og så alligevel ikke dukker op  

/Henrik

Til top Vis spped six's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af spped six
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes