Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2025 | 16:00   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Erfaringer med tape connection? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
alt_optaget
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2008
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 04 November 2009 kl. 22:15 | IP-adresse registreret  

Jeg vil ikke beskrive situationen i detaljer her, for den person det drejer sig om, vil kunne genkendes, hvis jeg gør det.

Jeg er bare en ven der ser på, og som personligt forlængst havde mistet tålmodigheden med TC, men min ven er loyal, og føler sig godt behandlet af TC.

Min ven ved ikke jeg skriver dette her, og da jeg har set et indlæg fra en medarbejder hos TC her på siden, vil jeg gerne understrege overfor eventuelle TC-medarbejdere der læser med, at hvis de regner ud, hvilken person det drejer sig om, så har han ikke har bedt mig skrive dette, og at han ikke fortjener sine bestillinger syltet (yderligere) fordi JEG har skrevet dette indlæg.

Nu er jeg lidt ude efter at vide, om andre har oplevet at TC ikke leverer til tiden, er længe (indtil videre flere måneder - snart halve år) om reparationer, osv.

Til top Vis alt_optaget's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af alt_optaget

Mrhviid
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juli 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 04 November 2009 kl. 22:23 | IP-adresse registreret  

alt_optaget skrev:

Jeg vil ikke beskrive situationen i detaljer her...

Skal lige love for at du er nærrig med detaljerne. Du beskriver jo slet ingen ting...

Handler det om at din ven har bestilt nogle varer som han så er blevet forsinket?

Personligt har jeg iøvrigt kun gode erfaringer med Tape Connection. De har altid leveret til tiden og varerne har altid været i orden.

Til top Vis Mrhviid's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mrhviid

thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Sendt: 04 November 2009 kl. 22:26 | IP-adresse registreret  

Søg herinde. Der er vist mange meninger om dem. (og mange andre forretninger sikkert også)

Personlig er jeg de gange jeg har handlet hos forretningen i Århus blevet behandlet rigtig godt.

Har alle gange handlet med Søren, (Den unge, ikke ejeren) som jeg kun kan give

tonykart007
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Forever!

Bruger siden: 23 Januar 2009
Lokalitet: Odense
Sendt: 04 November 2009 kl. 22:30 | IP-adresse registreret  

Jeg synes tit man hører dårlige ting om tape connection. Jeg var for noget tid siden i færd med at købe nogle kabler hos dem , men det turde jeg ikke alligevel. Jeg vil ikke udsættes for Tape connectionens behandling.
Til top Vis tonykart007's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonykart007

nonnegativ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Marts 2008
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 07 November 2009 kl. 11:42 | IP-adresse registreret  

Som thuekay skriver så er der mange meninger om Tapeconnection - gode og dårlige Jeg tror såmænd ikke at de er værre end de fleste andre.

Jeg har selv handlet en del på Vesterbrogade i Kbh. og der har aldrig været noget at udsætte på forløbet.

Til top Vis nonnegativ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nonnegativ Besøg nonnegativ's Websted

Mercury
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 07 November 2009 kl. 12:13 | IP-adresse registreret  

Super forretning, flinke fyre meget hjælpsomme og så kan man låne inden man køber.

Hvad er problemet, måske er det "gespenster" du ser.

mvh. M

Til top Vis Mercury's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mercury

Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 07 November 2009 kl. 12:26 | IP-adresse registreret  

tonykart007 skrev:
Jeg synes tit man hører dårlige ting om tape connection. Jeg var fåor noget tid siden i færd med at købe nogle kabler hos dem , men det turde jeg ikke alligevel. Jeg vil ikke udsættes for Tape connectionens behandling.

Der spørges til erfaringer med TC og dine erfaringer er altså at du ikke har handlet med dem. Alligevel synes du lige at du vil deltage i endnu en offentlig tilsvining af en forhandler som du reelt ikke ved noget om ? Jeg troede/håbede at du havde lært lidt af dine uheldige indlæg da du prøvede at tilsvine Hifiklubben og konstant måtte ændre dine gætterier og selvmodsigelser. Kunne vi dog ikke blive enige om at holde os til konkrete fakta hvis det absolut er nødvendigt at hænge andre mennesker ud offentligt.

Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley

Benjamin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2005
Sendt: 07 November 2009 kl. 12:49 | IP-adresse registreret  

Nu er det godt nok ved at være længe siden jeg har handlet der. Men da jeg købte et sæt højtalere og en pladespiller der i 2003 eller 2004, fik jeg en super behandling og en god service så jeg har kun gode erfaringer med dem.

Benjamin
Mit Setup
Til top Vis Benjamin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Benjamin Besøg Benjamin's Websted

l´Blundt
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 07 November 2009 kl. 13:07 | IP-adresse registreret  

Stanley: Der er jo ingen der sviner Tape Connection offentligt i denne tråd. Der er til gengæld nogle der giver udtryk for deres erfaringer og holdninger til en forretning, uanset om du bryder dig om det eller ej. En ting er ihvertfald sikkert, hvis det Tonykart007 skriver er tilsvining, af en forretning, så er du gået igang med at hænge en person ud offentligt.

Og det er jo altså Tonykart007´s erfaring med TC, uanset om han har købt noget af dem eller ej.

Mvh. l´Blundt
Til top Vis l´Blundt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af l´Blundt

tonykart007
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Forever!

Sendt: 07 November 2009 kl. 13:10 | IP-adresse registreret  

Stanley skrev:

tonykart007 skrev:
Jeg synes tit man hører dårlige ting om tape connection. Jeg var for noget tid siden i færd med at købe nogle kabler hos dem , men det turde jeg ikke alligevel. Jeg vil ikke udsættes for Tape connectionens behandling.

Der spørges til erfaringer med TC og dine erfaringer er altså at du ikke har handlet med dem. Alligevel synes du lige at du vil deltage i endnu en offentlig tilsvining af en forhandler som du reelt ikke ved noget om ? Jeg troede/håbede at du havde lært lidt af dine uheldige indlæg da du prøvede at tilsvine Hifiklubben og konstant måtte ændre dine gætterier og selvmodsigelser. Kunne vi dog ikke blive enige om at holde os til konkrete fakta hvis det absolut er nødvendigt at hænge andre mennesker ud offentligt.

Jeg giver såmænd bare mit besyv hvor jeg beskriver mine berymringer ang. denne forretning.
Jeg er af en ven blevet advaret mod TC, derfor har jeg valgt at handle andre steder. En desidret tilsvinning vil jeg da ikke kalde det, jeg skriver jo ikke noget direkte negativt om forretningen, bare  hvad jeg har hørt og du har ret jeg kender ikke meget til TC derfor søgte jeg erfaringer fra en ven.
Uanset hvad du så siger , så kan man jo læse sig til at TC har kvajet sig ENORMT.

Det virker dog som om du generalt har et problem med mig, udover meningsforskellene.

tonykart007
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Forever!

Sendt: 07 November 2009 kl. 13:13 | IP-adresse registreret  

Slettet

tonykart007
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Forever!

Sendt: 07 November 2009 kl. 13:14 | IP-adresse registreret  

l´Blundt skrev:
Stanley: Der er jo ingen der sviner Tape Connection offentligt i denne tråd. Der er til gengæld nogle der giver udtryk for deres erfaringer og holdninger til en forretning, uanset om du bryder dig om det eller ej. En ting er ihvertfald sikkert, hvis det Tonykart007 skriver er tilsvining, af en forretning, så er du gået igang med at hænge en person ud offentligt.

Og det er jo altså Tonykart007´s erfaring med TC, uanset om han har købt noget af dem eller ej.

Mvh. l´Blundt

Takker for opbakningen l´Blundt. Jeg var på ingen måde igang med en hetz mod TC

Halo8
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 03 Maj 2009
Sendt: 07 November 2009 kl. 13:22 | IP-adresse registreret  

tonykart007 skrev:

Jeg synes tit Stanley rager sig uklar med flere herinde. Har en ven herinde som osse måtte udsættes for hans angreb. Dette
synes jeg er meget ærgeligt, men denne provokatør ånder åbentbart for at skabe problemer med andre brugere herinde

-Og du ånder åbenbart for at udtale dig om Tape Connection uden at du selv har gjort dig erfaringer men baserer alt på rygter
og diverse trediepersons erfaring.

Jeg har selv handlet hos TC og har kun positive oplevelser der fra

Flemming
Til top Vis Halo8's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Halo8

tonykart007
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Forever!

Sendt: 07 November 2009 kl. 13:30 | IP-adresse registreret  

Halo8 skrev:
tonykart007 skrev:

Jeg synes tit Stanley rager sig uklar med flere herinde. Har en ven herinde som osse måtte udsættes for hans angreb. Dette
synes jeg er meget ærgeligt, men denne provokatør ånder åbentbart for at skabe problemer med andre brugere herinde

-Og du ånder åbenbart for at udtale dig om Tape Connection uden at du selv har gjort dig erfaringer men baserer alt på rygter

Igen jeg gav bare mit besyv. Jeg ånder under ingen omstændigheder for at tilsvine den forretning, jeg kender dem jo ikke. Men hvad jeg fik af vide var da bekymrende men nu ved jeg godt at der altid er to sider af samme sag.
Så de er nok ikke så slemme når det kommer til stykket, der vil jo altid opstå problemer når mennesker handler andre mennesker, uanset hvilken forretning det så er.

tonykart007
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Forever!

Sendt: 07 November 2009 kl. 13:46 | IP-adresse registreret  

Halo8 skrev:
tonykart007 skrev:

Har slettet mit barnlige svar om Stanley da det var en tilsvining, jeg undskylder hermed

Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 07 November 2009 kl. 14:11 | IP-adresse registreret  

Jeg har gennem 10 år handlet i TC, jeg har ALDRIG oplevet nogle problemer jeg har altid handlet med Søren Kruse og Otte da han var der, og jeg har nok lavet over 50 handler med alt fra 500 kroners handler til handler omkring 100.000 der og altid SUPER kundeservice, rådgivning og hjælpsomhed i den butik.

Og har jeg haft problemer med varen om disse var de billige eller dyre, ja så har jeg ALTID også der fået SUPER behandling.

TC

mvh

JMJ

Verdens bedste kabel er det der kommer ind i huset med 230 volt, uden dette var der intet grej der spillede, så hermed er kabel diskutionen slut ;-)
Til top Vis Jean M Jarre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean M Jarre

wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006
Sendt: 07 November 2009 kl. 14:40 | IP-adresse registreret  

Jeg har også kun gode erfaringer med Tape Connection på Vesterbrogade.

Absolut en fin service og de giver sig god tid til en, selvom der er andre kunder i butikken. Og så er det fedt at man ikke SKAL udstråle, at man har tænkt sig at lægge 20k hos dem, for at opnå god service, men at man også bare kan komme af ren interesse og for hyggens skyld.

Thumbs up herfra!
Til top Vis wildstyle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wildstyle

gæst
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2005
Sendt: 07 November 2009 kl. 14:41 | IP-adresse registreret  

Har kun gode erfaringer med TC Århus omend de har en lidt speciel type ansat. Ham kan jeg ikke rigtig finde ud af

Totoronto
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 07 November 2009 kl. 14:54 | IP-adresse registreret  

Har handlet i Tapeconnection de sidste 12 år, og altid fået en glimrende service.

Til top Vis Totoronto's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Totoronto

Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 07 November 2009 kl. 15:16 | IP-adresse registreret  

tonykart007 skrev:
Stanley skrev:

tonykart007 skrev:

Jeg giver såmænd bare mit besyv hvor jeg beskriver mine berymringer ang. denne forretning.
Jeg er af en ven blevet advaret mod TC, derfor har jeg valgt at handle andre steder. En desidret tilsvinning vil jeg da ikke kalde det, jeg skriver jo ikke noget direkte negativt om forretningen, bare  hvad jeg har hørt og du har ret jeg kender ikke meget til TC derfor søgte jeg erfaringer fra en ven.
Uanset hvad du så siger , så kan man jo læse sig til at TC har kvajet sig ENORMT.

Det virker dog som om du generalt har et problem med mig, udover meningsforskellene.

For det første, jeg har absolut ikke noget problem med dig personligt. Vi har før været uenige, men det er fint nok, det er jo et debatforum.

Det er muligt at jeg er ret gammeldags, men jeg mener altså at man skal være varsom med at kritisere andre mennesker offentligt. Den offentlige gabestok er officielt afskaffet som straf og jeg mener ikke den skal genindføres. Jeg havde selv nogle problemer sidst jeg købte hifi. Da handelen var helt afsluttet, skrev jeg en mail til den ansvarlige i butikken hvor jeg forklarede mine oplevelser i forbindelse med handelen.  Jeg blev efterfølgende ringet op af den sælger jeg havde handlet med og han beklagede at han havde begået nogle fejl og glemt nogle aftaler p.g.a. travlhed. Jeg betragter derfor sagen som afsluttet. Jeg konfronterede altså butikken direkte istedet for anonymt at hænge dem ud på nettet.

Hvis man alligevel vælger at skrive noget dårligt om andre, bør man have en meget god grund til det og holde sig til kendsgerninger. Det mener jeg ikke at du gjorde i tråden jeg omtalte med Hifiklubben og da du nu skrev et negativt indlæg om TC samtidig med at du skriver du aldrig har handlet med dem, synes jeg at du var på vej ud af samme spor igen. Derfor blev det dit indlæg jeg svarede på.

Om TC har kvajet sig eller ej, har jeg altså ikke udtalt mig om. Årsagen til denne tråd kender vi ikke, da det er meget sparsomt med oplysninger. Kunden selv føler sig dog godt behandlet.

Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes