Forfatter |
|
JoLa Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 130
|
Sendt: 02 Juli 2009 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har altid hørt så godt om Expert. Men i går var jeg så inde på Fisketorvet og skulle købe et par hovedtelefoner. Fint nok der lå et par på hylden til en acceptabel pris. Men da jeg skulle betale så kostede de lige pludselig det dobbelte af hvad der stod på prisskiltet. Det gjorde jeg selvfølgelig indsigelser over og den relativt unge ekspedient og undertegnede går hen og tjekker.
Prisskilt og vare er overens, men med en anden pris end den, den gik ind til på kasseapparatet. Han spørger så chefen, som hovmodigt fastslår at det har han ikke tid til, og hvis den er gået ind til en bestemt pris, så er det den der gælder!!! Ikke noget med at undersøge tingene eller at yde lidt kundeservice. Jeg kunne få pengene tilbage og købe et andet sæt eller betale det dobbelte.
Jeg vælger derfor et andet sæt, men ved at tjekke experts hjemmeside, så kan jeg konstatere at de hovedtelefoner jeg først ville købe rent faktisk kostede det, jeg antog de skulle koste. D.v.s chefen kender ikke engang Experts egne priser.
Sendte dem efterfølgende en e-mail om det, men den har de ikke gidet svare på.
Det er eddermane da for ringe. Sidste gang jeg handler der.
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 02 Juli 2009 kl. 14:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
For det første er det lige lidt for tidligt at skrive at de ikke vil svare på din mail eftersom du først sendte den igår. De skal lige have tid til at læse, undersøge og svare 
For det andet så er du sku da heller ikke for kvik (nævnt med et glimt i øjet ) vist du først føler at ekspedienten og chefen ikke giver dig den behandling du forventer, men alligevel køber en vare i butikken.
Så kan ikke forstå meningen med dette indlæg og hvad du gerne vil have ud af det  __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
snegom07 Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 223
|
Sendt: 02 Juli 2009 kl. 15:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Han vil selvfølgelig havde hovedtelefonerne til den pris som de står til, både i forretningen og
på deres hjemmeside og det kan man da godt forstå, håber at han hører fra Expert idag, men
jeg tvivler, de har ikke den bedste service, det er sku for dårligt at chefen i forretningen ikke
kender priserne på produkterne, men det er vist meget typisk for Expert, de ved sku ikke en
pind om, hvad de handler med.
|
Til top |
|
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
Sendt: 02 Juli 2009 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du har ret til at købe varen til den annoncerede pris, uagtet af hvad varen går ind til i kassen. Det er den annoncerede pris der gælder, medmindre der er tale om en åbenlys fejl eks. et TV til 50.000 er annonceret til 399,-. Men er der blot en chance for, at forretningen kunne have annonceret en vare til førpris eks. kr. 1.000,- men tilbudpris kr. 399,- vil den være i orden da du som forbruger er i god tro. Så tilbage til Expert og få handlen til at gå tilbage og køb de hørebøffer du vil have til den rigtige pris __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
Til top |
|
|
6000JGA Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2008 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
Sendt: 02 Juli 2009 kl. 15:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
JoLa - det var nok ikke for klogt gjort af dig men altså det har vi alle prøvet. lige meget med det.
det er mega ringe kundeservice. butikker som tænker penge frem for glade kunder har F***** aldrig været for kvikke oven i da..
|
Til top |
|
|
Rysz Forum Bruger

Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1445
|
Sendt: 02 Juli 2009 kl. 23:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som allerede nævnt, så har du ret til at købe hovedtelefonen til den annoncerede pris.
Angående det at kende prisen, så har de fleste større butikker op til flere tusinde varenumre at flytte rundt med. Det hænder for de fleste, at man ikke lige kan prisen på et par enkelte af dem.
Bortset fra det, så er det jo ikke sikkert du vil opleve det samme i en anden Expert forretning. Der kan være stor forskel på den service de enkelte butikker yder.
|
Til top |
|
|
Fnulder Branchemedlem

Sælger Fona
Bruger siden: 02 April 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 400
|
Sendt: 04 Juli 2009 kl. 00:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
JoLa skrev:
D.v.s chefen kender ikke engang Experts egne priser.
|
|
|
Tror ikke du finder en butik hvor chefen kan sige prisen på alt i hovedet  Især ikke noget så "småt" som et par høretelefoner
|
Til top |
|
|
bøje Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 550
|
Sendt: 04 Juli 2009 kl. 01:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er uheldigt at ekspedieten ikke kunne komme igennem til sin chef, og jeg synes du skal kontakte Experts hoved kontor og foreligge dem sagen.
Mit bekendskab til expert er også som du selv skriver positive men det der er da klart en smutter og Fisketorvet er mig bekendt en tidligere Merlin så de mangler nok stadig lidt træning for at komme op på det nivau jeg kender fra min lokale expert.
Så måske er overskriften lidt hård, der er mange butikker i expert og mange ansatte.
Mvh.
|
Til top |
|
|
gæst Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 529
|
Sendt: 04 Juli 2009 kl. 06:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det vil være synd at lade sagen ligge. Ring til deres hovedkontor og brok dig eller gå ned i butikken igen.
Det er da fuldstændig ligemeget om medarbejderne, herunder chefen, ikke kan alle priserne i hovedet. Det at chefen ikke engang gider at undersøge produktets pris, eller i det mindste bede kunden om at vente lidt, er fuldstændig under alt kritik. Nogle gange så fatter jeg bare ikke den danske mentalitet.
__________________ Udstyr: lidt af hvert
|
Til top |
|
|
Fnulder Branchemedlem

Sælger Fona
|
Sendt: 04 Juli 2009 kl. 18:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Undre mig altid over hvorfor sådan episoder skal herind? Er det for at hænge en hel kæde ud, bare fordi en medarbejder har været en nød? Eller er
det for at få hjælp?
Eller hvad er lige pointen når man opretter et emne som det her?
|
Til top |
|
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
Sendt: 05 Juli 2009 kl. 15:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fnulder skrev:
Undre mig altid over hvorfor sådan episoder skal herind? Er det for at hænge en hel kæde ud, bare fordi en medarbejder har været en nød? Eller er det for at få hjælp? Eller hvad er lige pointen når man opretter et emne som det her?
|
|
|
Jeg mener ikke man hænger en kæde fordi man oplyser en bruger om at man har ret til at købe varen til den annoncerede pris, uagtet af at ekspedienten åbenbart ikke kender til markedsføringsloven  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
Til top |
|
|
Fnulder Branchemedlem

Sælger Fona
|
Sendt: 05 Juli 2009 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
Fnulder skrev:
Undre mig altid over hvorfor sådan episoder skal herind? Er det for at hænge en hel kæde ud, bare fordi en
medarbejder har været en nød? Eller er det for at få hjælp? Eller hvad er lige pointen når man opretter et emne som det her? |
|
|
Jeg mener ikke man hænger en kæde fordi man oplyser en bruger om at man har ret til at købe varen til den annoncerede pris, uagtet af at
ekspedienten åbenbart ikke kender til markedsføringsloven  |
|
|
jojo, men synes nu mere det skinner igennem at Expert som kæde skulle have en sviner, og ikke bare den enkelte medarbejder eller chef
|
Til top |
|
|