Bruger siden: 03 August 2008 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 85
Sendt: 28 Januar 2009 kl. 11:21 | IP-adresse registreret
Linnrecords.com eller HDtracks.com har jo meget fin kvalitet kan jeg se :) Men der er vidst bare ikke så meget musik eller det jeg hører.. Men jeg tænkte på hvis jeg nu skal rippe mit musik fra cd. Hvad er så det optimale format? Jeg hører så mange snakke om FLAC men er det også det? Jeg vil godt have god kvalitet og det må da også godt fylde en del. Men heller ikke alt for meget.
Bruger siden: 03 August 2008 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 85
Sendt: 28 Januar 2009 kl. 12:42 | IP-adresse registreret
okay mange tak :) Tror vel egentligt bare jeg forsætter med at købe cd'erne i TP og så selv ripper.. Det er alligevel heller ikke den store pris forskel.
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
Sendt: 28 Januar 2009 kl. 14:41 | IP-adresse registreret
Brochhorst skrev:
okay mange tak :) Tror vel egentligt bare jeg forsætter med at købe cd'erne i TP og så selv ripper.. Det er alligevel heller ikke den store pris forskel.
Så får du også coveret med, hvilket er en væsentlig grund til jeg ikke gider at downloade, uanset hvilken kvalitet det så er i.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum