Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2025 | 02:50   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Elgiganten bruger svindler forsikringssel (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Datashoppen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2009
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 17 Januar 2009 kl. 13:19 | IP-adresse registreret  

PAS PÅ !!!! Køb for 30.000.- og få 8.000 i erstatning.

Hvis man køber produkter hos El-giganten skal man IKKE købe deres tillægsforsikringer fra morderna.

Jeg har købt en plasmaskærm til 28.500.- og betalt 3000.- for en totalforsikring, med 0(nul)kroner i afskrivning, nu er mit fjernsyn gået i stykker, værkstedet total skadet det.

Det gamle var et Philips 42" Plasma i alu-look design, med kvalitets Alu fjernbetjening.

Nu får jeg tilbud et billigt LG/Samsung Plasma i sort eller Philips low price LCD i sort plastik med plastik fjernbetjening. Alle i prisklasen 8000.-.

Philips laver stadig sølvfarvet LCD, med kvalitets fjernbetjening i alu, men det koster hele 20.000.-, men nej nej, det kan man ikke få.

Godt det ikke er her man har sin bil forsikring, køb en Mercedes og få en Skoda igen, de er jo begge 2.0l, så det må være godt nok.

Skal man finde sig i det....ikke mig, men det finder de nok ud af.....

Obs!   Hvis du stadig ønsker forsikring... så læs her!!!!! 

Tips til hvordan du får din forsikring gratis....

http://blog-dyn.tv2.dk/qunoxx/entry119934.html#commentsform

Se her hvad andre medier skriver om Elgigantens forsikringer....

http://epn.dk/brancher/detail/article1114651.ece

http://www.taenk.dk/?cid=8092

Jesper Boysen råder dog de kunder, der stadig føler sig dårligt behandlet i Elgiganten, til at tage kontakt til den serviceansvarlige eller til varehuschefen i den pågældende Elgigant. Jesper Boysen understreger, at han som direktør står med det endelige ansvar for den gode kundeservice.

Og her er citat fra Elgigantens direktør....

”Skriv en e-mail til mig, så jeg skal sørge for at det bliver fixet,” slutter Jesper Boysen."

Jesper Boysens email er: jesper.boysen@giganten.dk

se mere om historien her...

http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=51931& KW=Datashoppen

Til top Vis Datashoppen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Datashoppen

kaizer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2005
Sendt: 17 Januar 2009 kl. 13:43 | IP-adresse registreret  

Til top Vis kaizer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kaizer

Datashoppen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2009
Sendt: 18 Januar 2009 kl. 10:03 | IP-adresse registreret  

Jeg søger ikke svar, jeg vil bare advare alle mod at tegne forsikringer hos Elgiganten, når de ikke vil leve op til det der står i deres betingelser, og du skal køre sagen til ankenævnet for at få din ret............Og tro mig, dette bliver ikke sidste sted i se denne advarsel.....

Til top Vis Datashoppen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Datashoppen

kaizer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2005
Sendt: 18 Januar 2009 kl. 10:07 | IP-adresse registreret  

Jeg har da indtryk af, at man aldrig skal købe nogen form for ekstra forsikring, når man køber TV eller anden form for AV-udstyr.

De er ikke pengene værd; typisk vil ens egen forsikring dække mange ting, og når sælger ofte får provision af solgte forsikringer burde det være advarsel nok.

Til top Vis kaizer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kaizer

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003
Sendt: 19 Januar 2009 kl. 02:33 | IP-adresse registreret  

Jeg ville ikke købe så meget som en 50 kr´s DVD film i den biks, heller ikke før jeg læste denne tråd!
Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians

nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 02 Februar 2009 kl. 06:51 | IP-adresse registreret  

Læs din forsikrings folder og det du har skrevet under på. Der står at du vil få et tilsvarende teknisk apparat. Nu laver Philips ikke plasma mere så man har tilbudt dig et tilsvarende plasma fra en anden producent, som på alle punkter (måske - fjernbetjeningen) er bedre end det Philips du har.

Ved ikke om du havde forventet at du fik 30.000 i hånden, for man kigger altid på hvad et tilsvarende koster idag, og som skrevet før, det står i dine papirer og du har tilmed skrevet under på det da du tegnede den.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes