Sendt: 06 April 2006 kl. 20:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Efter lang tids søgen og læsning på nettet havde jeg besluttet mig for, at min nye surround-reciever efter al sansynlighed måtte blive en H/K Avr-635. Problemet har bare været, at netop denne model ikke kunne prøvelyttes nogen af steder jeg har forsøgt. Desuden er mit højttalersæt fra Dali så et evt. prøvelyt ville kun blive retningsgiveende og en reel afprøvning.
Da jeg så Dan's TV...s tilbud på H/K avr-7300 måtte jeg lige tjekke det ud og hvilken oplevelse. Ejeren (hedder formodentlig Dan) var meget flink (jeg har mødt adskellige flinke sælgere i diverse Hifibutikker), men Dan var behagelig afslappet og forslog straks, at jeg bare kunne returnere recieveren, hvis den ikke faldt min smag rent lydmæssigt, hvilket han forøvrigt var ret sikker på den ville.
Jeg og min kammerat fik en lang snak med Dan omkring plasmaskærme og surround kontra stereo uden at man på noget tidspunkt blev påduttet det ene sælger fif efter det andet. Lige en handel efter min smag.
Så jeg er nu den lykkelige ejer af en H/K avr-7300, erhvervet for en spotpris af 14.000 kr. inkl. 10 dages afprøvning.
Jeg ville bare dele en positiv oplevelse.
Mvh.
Tomas
|