Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 00:56   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Tapeconnection, kan det passe. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kiro
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 12:31 | IP-adresse registreret  

Hvad fa.... stiller man op ?

Der er bare noget jeg ikke fatter, jeg vil bestille er Lissau lærred demo model hos Tapeconnection, men nej det kan jeg sørme ikke fordi jeg bor på sjælland og de kan ikke sende det til mig, jeg får af vide at det ikke kan lade sig gøre at finde nogen det vil fragte sådan et til en privat kunde, kan det være rigtige?, er der nogen andre der kender til det fænomen?, jeg er dybt rystet.

Målene er på 25cm*25cm*250cm

Kom gerne emd nogle gode råd da jeg mangler et lærred.

Mvh

kiro

PS: Det irritere mig grænseløst lige nu.

Til top Vis kiro's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kiro Besøg kiro's Websted

Scherer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 12:36 | IP-adresse registreret  

Prøv at ringe til DHL, TNT osv. jeg tror ikke de har problemer med at bringe det ud til dig. Du kan jo bare bede dem om at sende det til din arb.plads.

Til top Vis Scherer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Scherer

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 12:41 | IP-adresse registreret  

Jeg har givet forklaringen i telefonen, men inden at andre undrer sig alt for meget, vil jeg gerne lige uddybe:

Det kan godt lade sig gøre med visse fragtselskaber at få fragtet den slags pakker, også til private. Det kræver bare at man har en større aftale med disse selskaber, f.eks. DHL. Lissau og Quality Screen sender jævnligt med DHL direkte til kunderne. Men når VI kontakter DHL for at få en tilsvarende aftale, kan det ikke lade sig gøre... Sådan fungerer fragtselskaberne desværre, og hvis nogen kan henvise til et selskab der kan tilbyde en løsning på dette, så ville det løse en hel del problemer for mig...

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 12:41 | IP-adresse registreret  

Hmm det lyder sg underligt, men mon ikke at Otto kommer på banen senere med en forklaring på en eller anden måde.Umiddelbart tror jeg det beror på en misforståelse.

Michael

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

Kristian T
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 December 2005
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 12:49 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:

Jeg har givet forklaringen i telefonen, men inden at andre under sig alt for meget, vil jeg gerne lige uddybe:

Det kan godt lade sig gøre med visse fragtselskaber at få fragtet den slags pakker, også til private. Det kræver bare at man har en større aftale med disse selskaber, f.eks. DHL. Lissau og Quality Screen sender jævnligt med DHL direkte til kunderne. Men når VI kontakter DHL for at få en tilsvarende aftale, kan det ikke lade sig gøre... Sådan fungerer fragtselskaberne desværre, og hvis nogen kan henvise til et selskab der kan tilbyde en løsning på dette, så ville det løse en hel del problemer for mig...

Hmm Otto det lyder mærkeligt da jeg fik mit Quality Screen lærrede sendt med PostDK... det var et 100" (240X140) kassen var ca. 260x15x15 ok det var godt nok købt igennem http://www.techhaus.dk/, men det burde ikke gøre nogen forskel.

/Kristian

Til top Vis Kristian T's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kristian T

-jan-
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2004
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 12:50 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:

Jeg har givet forklaringen i telefonen, men inden at andre under sig alt for meget, vil jeg gerne lige uddybe:

Jeg sendte en "pakke" i sidste uge der målte L3,2m, Ø30cm og vejede 75 Kg. Den blev afhentet på adressen i Århus og leveret næste dag i Næstved. Pris 361+moms.

Der er heller ingen efterfølgende  papirarbejde da man blot modtager en email hvor man accepterer at beløbet bliver trukket på kontoen - det´let

http://webfragt.fragt.dk

Til top Vis -jan-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -jan- Besøg -jan-'s Websted

Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 12:52 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:

Jeg mener selv mindre firmaer kan henvende sig til Danske Fragtmænd og få dem til at komme og hente en pakke og køre den ud, men det koster kassen.

Jeg er lige ved at tro, det bedre kan betale sig at køber tager bilen og køre over og henter det.

Hvis denne da har en

Til top Vis Jean M Jarre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean M Jarre

lunddal
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 13:17 | IP-adresse registreret  

Kristian T skrev:

Hmm Otto det lyder mærkeligt da jeg fik mit Quality Screen lærrede sendt med PostDK... det var et 100" (240X140) kassen
var ca. 260x15x15 ok det var godt nok købt igennem http://www.techhaus.dk/, men det burde ikke gøre
nogen forskel.

PostDanmark har ellers et maks. på 150cm i længden jvf. deres hjemmeside.
Til top Vis lunddal's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lunddal

Kristian T
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 December 2005
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 13:24 | IP-adresse registreret  

lunddal skrev:
Kristian T skrev:

Hmm Otto det lyder mærkeligt da jeg fik mit Quality Screen lærrede sendt med PostDK... det var et 100" (240X140) kassen
var ca. 260x15x15 ok det var godt nok købt igennem http://www.techhaus.dk/, men det burde ikke gøre
nogen forskel.

Jammen den kom nu alligevel

Til top Vis Kristian T's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kristian T

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 21 Marts 2006 kl. 13:30 | IP-adresse registreret  

Kristian T skrev:
lunddal skrev:
Kristian T skrev:

nogen forskel.

Jammen den kom nu alligevel

Det er dét der er problemet - som regel ser de igennem fingre med reglerne hvis man lige sender en enkelt "uden for kategori" en sjælden gang imellem, men på et tidspunkt klapper de hælene i. Vi HAR tidligere sendt nogle lærreder med PostDK, men den går ikke længere.

Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

CPH-R
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 15 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 14:03 | IP-adresse registreret  

Desværre er priserne på fragt, så klemte i dag. At fragtmændene bliver nød til at være ekstreme effektive, for at kunne overleve, så vognmandens rute er så skemalagt, at de simpelt hen siger fra til mange privat adresser! Der er simpelthen for sandsynlighed for at kunderne ikke er hjemme når de kommer, som igen resulterer i at de skal køre retur til centralen med returvare i vognen, med mere administrations arbejde til følge? Når kunden ringer ind for at lave ny aftale, eller for den sags skyld ikke afhenter, og pakken skal retur ”at sende retur, er jo også en omkostning”

Desuden beregnes meget fragt efter vægt..! og et lærred vejer vel omkring 10 kg, og det er så det man betaler for, men kassen er det de betragter som besværlig at håndtere, pga. den lange form.

Jeg forsvare IKKE fragtmænd, men sådan er det bare.

Og som jeg ser det! Lever Tapeconnection ”Otto” af at leverer vare!? Så det nok ikke fordi de IKKE vil sende lærredet.

Peter

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 21 Marts 2006 kl. 14:15 | IP-adresse registreret  

Jeg har fundet en "hustler-løsning", og der er nu et lærred på vej til "Kiro"...

kiro
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Marts 2006 kl. 14:17 | IP-adresse registreret  

Jeg indrømmer jeg er målløs, jeg har ringet til 7 forskellige fragtfirmaer men igen vil levere til en privat, jeg syntes det er skræmmende at man kan have de problemer i År 2006. Men sådan er det altså bare.

Jeg vil lige sige, jeg ikke er rasende på TC, men jeg blev sku da lidt sur da jeg fik det af vide, men det er gået over nu.

Det er sku lige før jeg starter et fragt firma for kun private  .

Mvh

kiro

Til top Vis kiro's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kiro Besøg kiro's Websted

kiro
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Marts 2006 kl. 14:20 | IP-adresse registreret  

Jeg glæder mig allerede

Tak til Otto for denne fine løsning

Mvh

kiro

Vanderlay
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 14:27 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:

Jeg har fundet en "hustler-løsning", og der er nu et lærred på vej til "Kiro"...

I eet stykke?

Til top Vis Vanderlay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vanderlay

-jan-
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2004
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 14:31 | IP-adresse registreret  

kiro skrev:

Jeg indrømmer jeg er målløs, jeg har ringet til 7 forskellige fragtfirmaer men igen vil levere til en privat.

Mvh

kiro

Det er fordi du ringer som privat og forespørger på fragten, det er lettere den anden vej.  Jeg er sq ligeglad med at udfylde fragtbreve til private adresser, har heller aldrig fået en påtale for det.

Jeg fandt iøvrigt lige en faktura mere fra starten af sidste uge. det er 2 stk. tilsvarende af den tidligere nævnte pakke, med en vægt på 170 KG afhentet på adressen i Århus, leveret næste dag i Næstved. Pris 418,- +moms. Hvordan de regner prisen ud aner jeg ikke, men det er i alle tilfælde ikke vægten der er afgørende.

Til top Vis -jan-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -jan- Besøg -jan-'s Websted

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 21 Marts 2006 kl. 14:35 | IP-adresse registreret  

Vanderlay skrev:
I eet stykke?

Arh pis, skulle det det?

Nej, jeg kontaktede John fra Quality Screen, og han arrangerede leveringen gennem hans aftale med fragtselskabet. Stor applaus til ham for den udsøgte service han konsekvent byder sine forhandlere!

Kent77
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 14:46 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:

...og hvis nogen kan henvise til et selskab der kan tilbyde en løsning på dette, så ville det løse en hel del problemer for mig...

Hvorfor ikke sende med UPS ... det gør I jo ofte ????

Til top Vis Kent77's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kent77

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 21 Marts 2006 kl. 14:53 | IP-adresse registreret  

Kent77 skrev:
Hvorfor ikke sende med UPS ... det gør I jo ofte ????

Nu er det ikke mig der har forhandlet med fragtselskaberne, men enten har de ligesom de andre nægtet med så store kasser, eller også har prisen været hysterisk.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes